تاریخ قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش‌فروش آبان ماه ایران خودرو

۱۰صبح روز چهارشنبه ۱۱آبان، قرعه کشی طرح‌های جاری فروش فوق العاده و پیش‌فروش ایران خودرو که در قالب آنها، ۱۰محصول این شرکت عرضه شده، انجام می‌شود.

یکشنبه - ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
تاریخ قرعه کشی فروش فوق العاده و پیش‌فروش آبان ماه ایران خودرو

مراسم قرعه کشی طرح‌های جاری فروش فوق العاده و پیش‌فروش ایران خودرو، روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد.

در قالب این بخشنامه‌های فروش فوق العاده و همچنین پیش‌فروش ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۱ که از روز پنجشنبه ۵ آبان فعال شده‌اند و ثبت‌نام در قرعه کشی آنها، تا پایان روز یکشنبه ۸ آبان ادامه خواهد داشت، ۱۰محصول این شرکت عرضه شده است. خودروهای عرضه شده در طرح فروش فوق‌العاده عبارتند از سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P، پژو 207i دنده‌ای و پژو 207i اتوماتیک سقف قرمز (MC) با گیربکس ۶سرعته. در طرح پیش فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۱ نیز نمونه‌های دنده‌ای و اتوماتیک تارا، رانا پلاس و نمونه‌های دنده‌ای و اتوماتیک دنا پلاس توربوشارژ با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۲ عرضه شده‌اند.

نیمی از خودروهای قابل عرضه در قالب این طرح‌های فروش، به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر اختصاص داشته، ۱۰درصد از ظرفیت نیز مختص دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی است. ۴۰درصد باقیمانده از ظرفیت خودروهای قابل عرضه نیز به آن دسته از متقاضیان عادی ثبت‌نام که دارای گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی هستند، طی ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو ثبت‌نام نکرده یا تحویل نگرفته‌اند و فاقد پلاک انتظامی فعال هستند، اختصاص دارد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟