پیش فروش محصولات ایران خودرو – ۵ آبان ۱۴۰۱

عرضه ۵ محصول ایران خودرو بصورت پیش فروش ویژه آبان ۱۴۰۱، امروز آغاز شده و ثبت نام در قرعه کشی آن بصورت اینترنتی، به مدت ۴روز ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
پیش فروش محصولات ایران خودرو - ۵ آبان ۱۴۰۱

بخشنامه پیش فروش ۱۲ماهه محصولات ایران خودرو ویژه آبان ماه ۱۴۰۱ از صبح امروز فعال شده و متقاضیان به مدت چهار روز می‌توانند در قرعه کشی این طرح پیش‌فروش ایران خودرو، شرکت نمایند. البته از آنجایی که این طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو نیز کماکان به روش قرعه کشی است، متقاضیان عادی می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۴۸ماه گذشته از ایران‌خودرو و یا سایپا خودرو ثبت‌نام و یا تحویل نگرفته باشد.

از میان خودروهای قابل عرضه در این طرح، کمترین مبلغ پیش‌پرداخت، متعلق به رانا پلاس است که تحویل مهر ۱۴۰۲ خواهد بود و پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده برای آن، ۸۶میلیون تومان می‌باشد. برای چهار خودرو دیگر که انواع دنده‌ای و اتوماتیک خودروهای تارا و دنا هستند، پیش‌پرداختی بین ۱۱۸ تا ۱۵۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده و موعد تحویل آنها نیز شهریور و مهر ۱۴۰۲ اعلام شده است.

زمان فعال‌سازی این بخشنامه، صبح امروز (پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱) بوده و همانطور که اشاره شد، متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز نسبت به ثبت‌نام در قرعه‌کشی آن از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است نیمی از ظرفیت خودروهای قابل‌عرضه در این پیش فروش ایران خودرو به آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از آن هستند، اختصاص یافته. ۱۰درصد از ظرفیت نیز متعلق به دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟