فروش فوق العاده ایران خودرو – ۵ آبان ۱۴۰۱

ثبت نام قرعه کشی مرحله سی‌ونهم فروش های فوق العاده ایران خودرو از ۵ آبان ۱۴۰۱ آغاز شده و متقاضیان چهار روز فرصت دارند تا در این طرح شرکت کنند.

پنجشنبه - ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

از صبح امروز، سی‌ونهمین بخشنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو فعال شد. در قالب این بخشنام، پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال سفارش با موتور XU7P، پژو 207i دنده‌ای با فرمان برقی و پژو 207i سقف قرمز با گیربکس اتوماتیک 6سرعته و موتور TU5P با قیمت قطعی عرضه شده‌اند و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی نیز ۳ماهه اعلام شده است.

همچون طرح‌های پیشین، انتخاب متقاضیان نهایی شرکت در این طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو نیز به روش قرعه کشی خواهد بود و تمامی محدودیت‌های پیشین، در این نوبت نیز به قوت خود باقی است. به عبارت بهتر، متقاضیان ثبت‌نام می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، طی ۴۸ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا، خودرویی ثبت‌نام و یا تحویل نگرفته باشند.

در ضمن، امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی بصورت وکالتی) ممنوع بوده، برندگان قرعه‌کشی می‌بایست حداکثر ظرف مدت پنج ماه از تاریخ تحویل و یا حداقل هزار کیلومتر پیمایش، برای سرویس اولیه به نمایندگی شرکت مراجعه فرمایند. در غیر این صورت، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد.

ثبت‌نام در سی‌ونهمین مرحله فروش‌های فوق‌العاده ایران‌خودرو، بصورت اینترنتی است و از امروز (پنجنشبه ۵ آبان ۱۴۰۱)، متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت نام در قرعه کشی، اقدام نمایند. لازم به ذکر است نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه در این طرح، به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از این تاریخ باشد، اختصاص یافته. ۱۰درصد از ظرفیت نیز مختص دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی است. جهت انتقال به سایت فروش محصولات ایران خودرو کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت فروش ایران خودرو

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات