فردا موتورز در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد ۱۴۰۱

بعد از رونمایی در نمایشگاه خودرو تهران، فردا موتورز حال خودرو هفت نفره لوکس FMC M4 را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد به نمایش گذاشته.

پنجشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
کراس‌اوور جدید فردا موتورز FMC T5 در کنار مینی‌ون FMC M4

گروه خودروسازی فردا در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد با سبد کامل محصولات سواری خود حاضر شد و در این رویداد، علاوه بر نمایش محصولات فعلی این شرکت یعنی کراس‌اوور های SX5 و T5 و سدان ۵۱۱، مینی‌ون لوکس M4 که جدیدترین و به روزترین خودرو این گروه به را نیز برای اولین بار در معرض دید مشهدی‌ها قرار داد.

فردا موتورز FMC M4 یک خودرو ۷ نفره خانوادگی در رده مینی‌ون هاست که البته برعکس ذهنیت قالب در مورد خودروهای این رده، از طراحی تهاجمی و هیجان انگیزی برخوردار است. و در کنار این طراحی مدرن، ارائه دهنده سطح بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی نیز می‌باشد که از جمله آنها می‌توانیم به نورپردازی قابل‌تنظیم داخلی در ۶۴ رنگ، سقف شیشه‌ای پانورامیک، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های برقی ردیف جلو و وسط، دوربین ثبت وقایع، کروزکنترل، پارک اتوماتیک، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی به همراه اتوهُلد، سیستم دید 360 درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، سنسور نور و باران، بازشو برقی درب قسمت بار، هشدار نقاط کور راننده، هشدار انحراف از مسیر و امکاناتی از این دست اشاره کنیم.

این خودرو که اولین بار، در نمایشگاه خودرو تهران بصورت رسمی برای بازار کشورمان رونمایی شد، از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۹۷ اسب‌بخاری که توان تولید ۲۸۵ نیوتن متر بیشینه را داشته، به گیربکس ۷ سرعته DCT متصل است، نیرو می‌گیرد و می‌تواند تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

در کنار این محصول آتی فردا موتورز، همانطور که اشاره شد، خودروهای FMC 511 و FMC SX5 به همراه FMC T5 نیز در رنگ‌بندی‌های متنوع به نمایش درآمدند. بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد از تاریخ نهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی این شهر آغاز به کار کرده و تا دوازدهم شهریور ماه، همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟