فروش ۵ محصول بهمن‌موتور به روش قرعه‌کشی و تحویل ۳۰ روزه

مرحله جدید فروش محصولات بهمن موتور به روش قرعه کشی و با حفظ محدودیت‌های ثبت‌‎نام به این روش، از اول آذر ماه ۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز می‌شود.

یکشنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
فروش ۵ محصول بهمن‌موتور به روش قرعه‌کشی و تحویل ۳۰ روزه

بخشنامه فروش محصولات بهمن موتور ویژه آذر ۱۴۰۱ اعلام شد. در این طرح، در کنار دیگینیتی و فیدلیتی پرایم، خودروهای جدید دیگنیتی پرستیژ و سدان ریسپکت بهمن‌موتور نیز برای اولین بار عرضه می‌شود. در کنار متقاضیان عادی، نیمی از ظرفیت خودروهای قابل‌عرضه در این طرح، مختص مادران (حمایت از طرح جوانی جمعیت) است و ۱۰درصد ظرفیت نیز به دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی اختصاص یافته.

این بخشنامه، به روش قرعه کشی و با محدودیت‌های ثبت‌نام به این روش به اجرا درمی‌آید یعنی متقاضیان عادی می‌بایست دارای گواهینامه و فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان خودرو ثبت‌نام و یا تحویل نگرفته باشند. متقاضیان می‌توانند از ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱ آذر تا پایان روز جمعه ۴ آذر با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به ثبت‌نام در قرعه‌کشی پنج محصول بهمن‌موتور اقدام نمایند.

کوتاه از بهمن موتور ریسپکت

همانطور که اشاره شد، در قالب بخشنامه فروش اول آذر، بهمن موتور دو محصول جدید خود را برای اولین بار عرضه می‌کند. سدان ریسپکت کهبا قیمت ۷۳۷ میلیون تومان عرضه شده، همان کووین شواندو است، خودرویی که برپایه چری آریزو ۷ که اولین بار سال ۲۰۱۳ معرفی شد، توسعه یافته و به همین دلیل هم استخوان‌بندی و تناسباتش، قدیمی است. اما همسو با سبک جدید طراحی محصولات کووین، از ظاهر به‌روزی بهره می‌برد؛ مخصوصا در فضای داخلی که با امکانات گسترده ای برای بازار ایران تجهیز شده است.

کروزکنترل، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پویا، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی و قابلیت اتصال به بلوتوث، مکان‌یاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی در چند رنگ، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، سانروف، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین کناری جلو در چهار جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های برقی تاشو دارای گرمکن و چراغ‌های LED همراه با دیلایت، سیستم مشایعت و قابلیت روشن شدن بصورت اتوماتیک از جمله امکاناتی است که در قالب بهمن موتور ریسپکت عرضه می‌شود. در بخش ایمنی نیز می‌توان به بهره‌مندی بهمن موتور ریسپکت از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، کنترل حرکت در سربالایی، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها و ورود بدون کلید اشاره کرد.

این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۴ اسب‌بخاری که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹سرعته و قابلیت تعویض دستی متصل است، نیرو می‌گیرد. متوسط مصرف سوخت آن، صدی ۷.۵ لیتر و حداکثر سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

دیگنیتی پرستیژ چه ویژگی هایی دارد؟

برخلاف نمونه عادی دیگنیتی یعنی پرایم که از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۸ اسب‌بخاری متصل به گیربکس CVT بهره می‌برد، موتور به‌کار رفته بر روی مدل پرستیژ از نوع ۲.۰ لیتری توربو GDI با ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت است که از مسیر گیربکس 6سرعته اتوماتیک محرک چرخ‌های جلو می‌باشد. در ضمن، Dignity Prestige سوار بر رینگ‌های ۲۰ اینچی (به جای نمونه‌های ۱۸ اینچ دیگنیتی پرایم) است و طرح سپر، در جلو کمی تهاجمی‌تر و در عقب، به واسطه قرار گرفتن یک جفت خروجی اگزوز دوتایی در طرفین، کمی اسپرتی‌تر جلو می‌کند.

در مقایسه با Dignity Prime، شاهد اضافه شدن مواردی نظیر شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم صوتی پایونیر با هشت بلندگو و آمپلیفایر ۱۵۰ وات و مودلایتینگ قابل تنظیم فضای داخلی در هفت رنگ هستیم. در کنار اینها، امکانات مشترک با نمونه پرایم، شامل مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ، دید ۳۶۰درجه از اطراف به همراه دوربین دنده عقب، دوربین ثبت وقایع، سیستم تهویه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، سقف شیشه‌ای پانوارمیک، کروزکنترل، سنسور نور و باران، چراغ‌های LED، بازشو برقی درب صندوق بار، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن، چهار ایربگ، ترمز پارک برقی با اتوهُلد، تنظیم حالت رانندگی در گزینه‌های اقتصادی، عادی و اسپرت، همیار آغاز حرکت در سربالایی، کنترل حرکت در سرازیری، سنسور فشار باد تایرها، کنترل هرزگردی و کنترل پایداری الکترونیک نیز در Dignity Prestige ارائه شده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات