چری جدیدی که در روسیه، قیمتی فراتر از ۹۰هزار دلار دارد!

نسخه جدیدی از اکسید VX به عنوان بالاترین تیپ این خودرو در روسیه عرضه شده که قیمتش، ۵میلیون و ۶۴۹هزار و ۹۰۰ روبل اعلام شده، معادل ۹۰.۶۱۵ دلار!

یکشنبه - ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
اکسید وی‌ایکس پرزیدنت لیمیتد ادیشن ۲۰۲۲

چری نسخه لوکس‌تری از اکسید وی‌ایکس را با پسوند پرزیدنت لیمیتد ادیشن در روسیه عرضه کرده که ۴۰۰هزار روبل (معادل ۶هزار و ۴۱۵ دلار) گران‌تر از نمونه‌ای است که پیش از این به عنوان مجهزترین و گران‌ترین تیپ تجهیزاتی این کراس‌اوور میدسایز لوکس چینی در روسیه عرضه میشد.

در اکسید وی‌ایکس پرزیدنت لیمیتد ادیشن، رنگ بدنه سبز زمردی خاصی که البته در صورت تمایل خریدار، می‌تواند نوک‌مدادی تیره و یا مشکی نیز باشد، با جزئیات بدنه‌ای به رنگ برنزی که شامل نشان‌ها، شبکه جلوپنجره و باریکه تزئینی روی سپر عقب می‌شود، ترکیب شده و شیشه های جانبی برای ردیف دوم و سوم، به همراه شیشه عقب، دودی شده‌اند. فضای داخلی نیز با چرم قهوه‌ای رنگی که دارای خطوط دوختی به رنگ متفاوت است، پوشش یافته.

صندلی راننده Exeed VX President Limited Edition از نوع برقی با قابلیت تنظیم در ۱۲ جهت بوده، برای راحتی سرنشینان ردیف دوم، امکان تنظیم حالت و موقعیت صندلی سرنشین کنار جلو توسط سرنشینان عقب نیز وجود دارد. و از آنجایی که این خودرو لوکس چینی، برای عرضه در روسیه در نظر گرفته، طبیعی است که باید آماده زمستان‌های سرد این کشور باشد، که همینطور نیز هست. اکسید وی‌ایکس پرزیدنت لیمیتد ادیشن بصورت استاندارد با پکیج زمستانی که شامل گرمکن صندلی‌های ردیف اول و دوم می‌‎شود، عرضه خواهد شد. همچنین برای سهولت در ورود و خروج سرنشینان، خودرو به پادری‌های برقی مخفی شونده مجهز شده. در کنار اینها باید به بهره‌مندی این اکسید وی‌ایکس از درگاه‌های USB تایپ-سی و دوربین ثبت وقعایع اشاره کنیم که مخصوصا مورد دوم، یکی از الزامات بی‌چون‌وچرای رانندگی در جاده‌ها و خیابان‌های روسیه است.

این نسخه، همچون دیگر Exeed VX های عرضه شده در روسیه، از موتور ۲.۰ لیتری توربو ۲۴۹ اسب‌بخاری که با ۳۸۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس ۷سرعته اتومات دوکلاچ ساخت گترگ متصل بوده، از مسیر سیستم AWD بروگ‌وارنر محرک چهار چرخ است، نیرو می‌گیرد.

پیش از این، اکسید وی‌ایکس پرزیدنت به عنوان مجهزترین تیپ تجهیزاتی این کراس‌اوور لوکس چینی در روسیه شناخته میشد و قیمت آن نیز ۵میلیون و ۲۴۹هزار و ۹۰۰ روبل (معادل ۸۴.۲۰۰ دلار) بود. اما با این نسخه جدید که در نامگذاری، با پسوند Limited Edition از تیپ مذکور متمایز شده، ۴۰۰هزار روبل به قیمت تمام‌شده بالاترین تیپ تجهیزاتی اکسید وی‌ایکس اضافه می‌شود. با این حساب، قیمت تمام‌شده Exeed VX President Limited Edition برای روس‌ها به ۵میلیون و ۶۴۹هزار و ۹۰۰ روبل می‌رسد، یعنی معادل ۹۰هزار و ۶۱۵ دلار!

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟