پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت – خرداد ۱۴۰۱

در تازه‌ترین بخشنامه پیش فروش، پیکاپ جدید مکث موتور کلوت با قیمت نهایی ۹۸۷ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز کاری قابل ثبت نام خواهد بود.

شنبه - ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت - خرداد ۱۴۰۱

بخشنامه جدید پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت توسط این شرکت اعلام شد. بر اساس این بخشنامه، متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش این پیکاپ جدید می‌توانند روز یکشنبه مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۱ از ساعت ۱۰:۰۰ صبح با مراجعه به وبسایت رسمی مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com درخواست خود را برای خرید کلوت دنده دستی با موعد تحویل ۹۰ روزه ثبت نمایند.

این پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

در این در پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت، قیمت نهایی ۹۸۷ میلیون تومان برای خودرو در نظر گرفته شده. در زمان ثبت نام، متقاضی ملزم به پرداخت ۴۹۳،۵۰۰،۰۰۰ تومان به عنوان پیش‌پرداخت خواهد بود. مابقی مبلغ نیز در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱ با مکث‌موتور در ارتباط باشند.

همانطور که اشاره شد، برای ثبت درخواست در طرح پیش فروش پیکاپ مکث موتور کلوت می‌بایست به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.maxmotorco.com مراجعه فرمایید. پس از ثبت درخواست و بر اساس اولویت ثبت‌نام، درخواست‌های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانیده می‌شود. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک با سرشماره ۱۶۶۰ اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اما در صورتی که پس از گذشت ۷۲ ساعت پیامک تایید و شماره حساب از سوی شرکت مکث‌موتور برای متقاضی ارسال نشود، به منزله تکمیل ظرفیت خواهد بود. هر شماره ملی مجاز به تنها یک درخواست است و متقاضیانی که در طرح‌های فروش پیشین موفق به ثبت‌نام شده‌اند امکان ثبت‌نام در این طرح جدید را ندارند. در ضمن، ثبت درخواست افراد کمتر از ۱۸ سال مورد تایید قرار نمی‌گیرد.

سایت شرکت مکث‌موتور
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟