خرید خودرو تیارا بصورت نقدی و مرحله‌ای – ۱ الی ۵ مهر ۱۴۰۲

اگر متقاضی خرید خودرو تیارا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی با نوبت زمستان هستید، می‌توانید با پرداخت مرحله‌ای، صاحب خودرو شوید.

چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
شرایط خرید خودرو تیارا شرکت مکث موتور گروه ماموت بصورت نقدی و مرحله‌ای

شرایط خرید خودروی تیارا، ویژه متقاضیان خرید از سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، با اولویت زمستان ۱۴۰۲ توسط مکث‌موتور بصورت نقدی با پرداخت مرحله‌ای اعلام شد. آن دسته از متقاضیان خرید خودرو تیارا که برای زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی نوبت دهی شده‌اند می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو اقدام نمایند.

شرایط خرید خودرو تیارا شرکت مکث موتور گروه ماموت بصورت نقدی و مرحله‌ای

در این نوبت، قیمت مصوب حدود ۱میلیارد و ۳۴۱میلیون و ۵۶۴هزار تومان تعیین شده است، اما متقاضیان خرید خودرو تیارا می‌توانند با پرداخت مبلغی در حدود ۶۷۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ثبت‌نام کرده، مابقی مبلغ نهایی را در قالب یک فقره چک به مبلغ ۶۷۰میلیون تومان با سررسید اول دی ماه ۱۴۰۲ تسویه نمایند.

خودروهای ثبت‌نامی در رنگ‌های سفید یا مشکی قابل عرضه بوده، طی ۹۰ روز کاری از زمان تحویل چک به نمایندگی و دریافت چک توسط شرکت، تحویل مشتری خواهند شد. سود انصراف این طرح، ۱۲درصد سالیانه اعلام شده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، ۱۲درصد جریمه تاخیر بصورت سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

Max Motor Tiara SUV by Mammut Khodro

متقاضیان خرید خودرو تیارا از روز شنبه ۱ مهر الی چهارشنبه ۵ مهر می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند. مرحله بعدی، تحویل چک به نمایندگی منتخب خواهد بود. جهت اطلاع از اولویت‌بندی کافی است با مراجعه به سایت Customers.MaxMotorCo.com و وارد کردن کُد ملی از اولویت خود در این دوره از ثبت‌نام، مطلع شوید.

مکث‌موتور Tiara دارای پیکربندی ۳ردیف سرنشین بوده، بصورت استاندارد از ورود و استارت بدون کلید، شش ایربگ، تشخیص نقاط کور، ABS+EBD+BA، کنترل پایداری الکترونیک، اتوهُلد و کروز کنترل بهره می‌برد.

Max Motor Tiara SUV by Mammut Khodro

از جمله امکانات رفاهی این کراس‌اوور سه ردیف سرنشین باید به تهویه اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و نمایشگر دیجیتالی برای کنترل، آینه‌های برقی دارای گرمکن و تاشو اتوماتیک، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، تنظیم برقی صندلی‌های جلو در شش جهت، صندلی‌های تاشو ردیف دوم و سوم، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف با دوربین دنده به همراه خطوط راهنمای پویا، دوربین ثبت‌وقایع و سیستم صوتی با شش بلندگو اشاره کرد.

موتور نیز از نوع ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۵ اسبی است که با ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور به گیربکس اتوماتیک شش سرعته متصل است.

Max Motor Tiara SUV by Mammut Khodro

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟