رنج‌روور جدید با تیونینگ منصوری

برداشت جدید منصوری از تازه‌ترین نسل لندروور رنج‌روور، ظاهر و ماهیتی اسپرتی‌تر به این شاسی‌بلند با وقار و قدرتمند انگلیسی داده است.

جمعه - ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
لندروور رنج‌روور تیونینگ شده توسط منصوری

منصوری در جدیدترین پروژه تیونینگ خود به سراغ تازه‌ترین نسل لندروور رنج‌روور جدید رفته؛ SUV لوکسی که با خطوط یک‌‌دست تر بدنه، ماهیتی لوکس‌تر و بازنگری در امکانات و پیشرانه‌ها، در نسل جدید، جذاب‌تر از هر زمان دیگری شده.

با پروژه‌ای که منصوری برپایه این SUV لوکس انگلیسی تعریف کرده، بدنه از آن یکدست بودن، درآمده و تهاجمی‌تر جلوه می‌کند. رینگ‌های آلومینیومی اختصاصی منصوری با قُطر ۲۴ اینچ زیر خودرو قرار گرفته‌اند. و به سبک پروژه‌های تیونینگ منصوری، بخش‌های مختلف نظیر کاپوت، جلوپنجره، قاب آینه‌های جانبی و جزئیات آیرودینامیک پایین بدنه از فیبرکربن ساخته شده‌اند.

لندروور رنج‌روور تیونینگ شده توسط منصوری

فضای داخلی رنج‌روور جدید در این پروژه تیونینگ، آنچنان هم مورد بازنگری قرار نگرفته و تنها به یک سری جزئیات تزئینی با نشان منصوری بسنده شده. اما برای پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 که در حالت عادی هم با ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، یک نیروگاه قدرتمند به حساب می‌آید، کیت تقویتی در نظر گرفته شده که قدرت آن را به ۶۱۱ اسب‌بخار و بیشینه گشتاورش را به ۸۵۰ نیوتن‌متر ارتقاء می‌دهد.

منصوری مدعی است با تغییرات فنی اعمال شده، صفر تا صد ۴.۳ ثانیه به رنج‌روور جدید داده.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟