جزئیات قیمت‌گذاری پیکاپ لوکس GMC Canyon اعلام شد

نسل جدید پیکاپ لوکس جی‌ام‌سی کنیون در حالی ۳۸ هزار و ۹۵ دلار قیمت‌گذاری شده که این عدد، برای مجهزترین مدل، به حدود ۷۲هزار دلار هم می‌رسد.

یکشنبه - ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
پیکاپ آفرودی و لوکس جی‌ام‌سی کنیون AT4X

جی‌ام‌سی اواسط تابستان بود که از نسل جدید پیکاپ میدسایز لوکس خود، کنیون رونمایی کرد. حال اطلاعات کامل از قیمت‌گذاری این پیکاپ جدید ارائه شده.

برای تیپ پایه این محصول جدید جی‌ام‌‎سی که تنها در اتاق دو کابین موسوم به Crew Cab عرضه می‌شود، یعنی تیپ Elevation قیمت ۳۸ هزار و ۹۵ دلاری در مدل تک دیفرانسیل و ۴۱ هزار و ۳۹۵ دلاری در مدل دو دیفرانسیل در نظر گرفته شده است. یک رده بالاتر، تیپ AT4 قرار دارد که تنها بصورت 4WD عرضه می‌شود و شروع قیمتش، از ۴۵هزار و ۳۹۵ دلار است. دنالی نیز به عنوان تیپ لوکس جی‌ام‌سی کنیون ۲۰۲۳، قیمت ۵۲.۴۹۵ دلاری دارد. بالاتر از همه اینها، تیپ آفرودی و خوش‌هیبت AT۴X قرار می‌گیرد، با قیمت ۵۶هزار و ۹۹۵ دلار. البته این، قیمت پایه تیپ Canyon AT4X است و با اضافه شدن آپشن‌های قابل سفارش، قیمت آن به مراتب بالاتر نیز خواهد رفت.

پیکاپ آفرودی و لوکس جی‌ام‌سی کنیون AT4X

برای مثال، سفارش GMC Canyon AT4X با رنگ قرمز آتشفشانی که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید، ۶۴۵ دلار به قیمت تمام‌شده خواهد افزود. رینگ های بیدلاک ۱۷ اینچ هم بخشی از یک پکیج ۹هزار و ۲۹۵ دلاری آپشن‌های قابل سفارش برای این خودرو، موسوم به Edition 1 Package می‌باشند. این پکیج در بر دارنده ۱۰ آیتم اضافی دیگر نیز هست که عبارتند از ریل های قابل پیکربندی کفی بار، کیت سیم‌‎کشی اختصاصی نورپردازی، لایت‌بار ۳۰ اینچ روی جلوپنجره، سیستم بررسی فشار باد تایرها، محافظ زیر سپر آفرودی، دوربین های زیر بدنه، گارد آفرودی سپر جلو و وینچ.

برای گران‌ترین تیپ تجهیزاتی جی‌ام‌سی کنیون ۲۰۲۳ آپشن های دیگری نیز می‌توان انتخاب کرد مثل سانروف برقی با هزینه هزار دلار، کاور برزنتی ۵۹۵ دلاری کفی بار، کاور پلاستیک خشک ۱.۲۵۰ دلاری کفی بار که البته با Edition 1 Package قابل سفارش نیست، پله های پارکابی قابل برداشتن به قیمت ۴۹۵ دلار، چهار قلاب کفی بار به قیمت ۱۲۰ دلار و نورپردازی LED کفی بار به قیمت ۳۵۰ دلار. در کنار اینها، می‌توان به قاب پلاک ۴۰ دلاری، گرمکن محفظه موتور ۱۰۰ دلاری، میل محرک استیل به قیمت ۶۹۵ دلار و خروجی اگزوز کرومی به قیمت ۲۰۰ دلار نیز به عنوان آپشن های قابل سفارش برای GMC Canyon AT4X اشاره کرد که البته پایان کار نیست.

پیکاپ آفرودی و لوکس جی‌ام‌سی کنیون AT4X

وارد کابین هم که می‌شود، امکان سفارش این جی‌ام‌سی جدید با کمربند های ایمنی سرخ رنگ به قیمت ۵۰ دلار، سیستم صوتی کیکر به قیمت ۸۴۹ دلار و … نیز وجود دارد. روی هم رفته و با سفارش تمامی آپشن های قابل عرضه، قیمت تمام‌شده جی‌ام‌سی کنیون AT4X به ۷۱هزار و ۷۲۴ دلار می‌رسد که البته این قیمت، شامل مالیات، هزینه های ثبت و هزینه های نمایندگی نمی‌‎شود!

لازم به ذکر است تمامی کنیون های ۲۰۲۳ جی‌ام‌سی با موتور ۲.۷ لیتری توربو ۳۱۰ اسب‌بخاری که توان تولید ۵۸۳ نیوتن‌متر گشتاور را داشته، به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است، عرضه می‌شوند. با ورود کنیون به نسل سوم، جی‌ام‌سی قید عرضه این پیکاپ میدسایز لوکس با موتور دیزل دورامکس را زده چون معتقد است موتور بنزینی برای این خودرو کفایت می‌کند.

پیکاپ آفرودی و لوکس جی‌ام‌سی کنیون AT4X

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟