خودرو تیگارد X35 با چه قیمتی به بازار می‌آید؟

سانیار موتور پارسیان قرار است به زودی فروش خودرو جدید تیگارد X35 را از طریق عرضه در بورس کالا و با قیمتی در محدوده ۹۰۰میلیون تومان آغاز کند.

سه شنبه - ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
خودرو جدید تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

یکی از خودروهای جدیدی که در صف ورود به بازار خودرو کشورمان قرار دارد، خودرو تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان است؛ شرکت سرمایه‌گذاری مشترکی که توسط دیار خودرو و طرف چینی برای تولید و عرضه خودروهای BAIC در ایران تاسیس شده و اولین محصولش را اوایل امسال بصورت رسمی برای بازار ایران معرفی کرد. خودرو تیگارد X35 که یک کراس اوور ساب‌کامپکت از برند BEIJING بایک می‌باشد، قرار است به زودی و با قیمتی در محدوده ۹۰۰ میلیون تومان به بازار بیاید. عرضه آن نیز قرار است طریق بورس کالا انجام شود.

خودرو جدید تیگارد X35 شرکت سانیار موتور پارسیان

در گفت‌وگویی که در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان با محمد تقی خانلو، مدیرعامل دیار خودرو داشتیم، وی با اشاره به این که بازگشت تولید در این شرکت به روال عادی با برند تیگارد که محصول سانیار موتور (جوینت ونچر دیار و شرکت چینی) است، آغاز شده، از اتمام فرآیند های اخذ استاندارد تیگارد X35 خبر داد و گفت: این محصول روی خط تولید است، هفته آینده TA (تایید نوع) را می‌گیرد و پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر هفته آینده COP (تطابق تولید) را دریافت کنیم.

خانلو با این مقدمه و اعلام این که فروش تیگارد X35 به زودی در بورس کالا با قیمتی در محدوده ۹۰۰ میلیون تومان آغاز خواهد شد و تحویل آن، دو ماهه خواهد بود، اظهار داشت: تلاشمان این خواهد بود که زودتر خودرو را تحویل بدهیم و بدقولی نکنیم چراکه حال با سرعت و قدرت بیشتری تولید را پیش می‌بریم و تصمیم داریم زمانبندی دقیق‌تری را پیش بگیریم.

Beijing X3 A.K.A Tigard X35 in Iran

همانطور که اشاره شد، تیگارد X35 یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت به حساب می‌آید که هم از طراحی ظاهری، و هم از طراحی داخلی جذابی بهره می‌برد. در بخش امکانات رفاهی، می‌توان به بهره‌مندی این محصول سانیار موتور پارسیان از سانروف پانورامیک، استارت دکمه‌ای، سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر هشت اینچ، پنل حساس به لمس به جای دکمه‌های فیزیکی برای کنترلگرهای تهویه و سیستم صوتی، تریم پیانویی با جزئیات تزئینی طرح آلومینوم، خروجی برق 12 ولت و درگاه‌های USB و تهویه اتوماتیک اشاره کرد. کنترل پایداری الکترونیک، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جلو، ترمز پارک برقی، کروزکنترل نیز از جمله امکانات ایمنی خودرو جدید تیگارد X35 سانیار موتور پارسیان می‌باشند.

محرک تیگارد X35 یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب‌بخاری است که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT متصل است. با این پیکربندی، متوسط مصرف سوخت صدی ۷.۴ لیتر اعلام شده است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟