فروش نقدی کامیون امپاور بهمن دیزل – ۲۲ آبان ۱۴۰۱

مرحله جدید فروش کامیون امپاور بهمن دیزل یکشنبه ۲۲آبان با موعد تحویل هفته دوم دی و قیمت ۳میلیارد و ۴۲۴میلیون و ۶۰۲هزار تومان به اجرا درمی‌آید.

شنبه - ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

بهمن‌دیزل روز یکشنبه ۲۲ آبان مرحله جدید فروش نقدی کامیون کشنده امپاور را با تحویل هفته دوم دی آغاز می‌کند. بعد از افزایش قیمتی که در فروش نقدی ۱۱ آبان‌ماه روی محصول امپاور BD500 لحاظ شد، مشتریان برای ثبت نام این کامیون کشنده می‌بایست ۳میلیارد و ۴۲۴میلیون و ۶۰۲هزار تومان بپردازند. تنها رنگ قابل سفارش برای Empower BD500 در این بخشنامه، رنگ سفید است و کماکان خبری از سود مشارکت نیست اما سود انصراف ۱۳درصد سالانه در نظر گرفته شده و در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه ۲.۵درصد ماهانه متوجه شرکت خواهد بود. ثبت نام در این طرح فروش نقدی کامیون کشنده امپاور از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد شد.

امکانات و ویژگی‌‌‌های کامیون کشنده امپاور

بهمن دیزل امپاور را کامیون کشنده‌ای با قابلیت رقابت با برندهای معتبر اروپایی و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا معرفی می‌کند که دارای مجوز حمل کالای خطرناک نیز می‌باشد. یک موتور کامینز ۶ سیلندر محرک کامیون کشنده جدید امپاور BD500 است که دارای توربوشارژر، اینترکولر و سیستم تزریق مسقیم سوخت بوده، با حجم ۱۱.۸ لیتر، توان تولید ۴۹۰ اسب‌بخار قدرت در دور ۱.۹۰۰ و ۲.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه در از دورهای پایین ۱.۱۰۰ دور در دقیقه را دارد.

ترکیب این پییشرانه قدرتمند که استاندارد آلایندگی Euro 5 EEV را دارد، با گیربکس اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته ZF نه تنها نویدبخش حضور یک محصول پرکشش و قابل اتکا برای کاربری‌‌‌های سنگین است، بلکه می‌توان انتظار عملکرد بهینه‌تر از نظر مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌‌‌های زیست‌محیطی را از آن داشت. از جمله امکانات این کشنده جدید نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– سانروف برقی
– مولتی مدیا TFT لمسی (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD-USB)
– کروزکنترل
– بخاری درجا و کولر درجا
– تودوزی طوسی-آبی فضای داخلی
– کنترل پایداری الکترونیک
– سیستم هشدار احتمال برخورد از جلو به همراه ترمز اضطراری هوشمند
– ترمزهای دیسکی پنوماتیک با توزیع الکترونیک نیروی ترمز و ASR
– هشدار حرکت در بین خطوط
– ترمز موتور و ریتادر گیربکس ۵ حالته ZF
– دو تخت‌خواب و فضا‌‌‌های متعدد برای بارها و اقلام مختلف
– یخچال
– سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی

ثبت نام در طرح فروش جدید کامیون کشنده امپاور

آغاز ثبت نام در طرح فروش جدید کامیون کشنده امپاور شرکت بهمن دیزل از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود. این طرح تا ساعت ۱۶ همان روز و یا تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه خواهد داشت. ثبت نام نیز تنها از طریق سایت فروش محصولات گروه‌بهمن امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟