فروش فوق العاده پژو 207i ویژه مادران – ۲۱ آبان ۱۴۰۱

ایران‌خودرو در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فروش فوق العاده پژو 207i ویژه مادران را از شنبه ۲۱ آبان به مدت ۳روز به اجرا می‌گذارد.

جمعه - ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
فروش فوق العاده پژو 207i ویژه مادران - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

ایران‌خودرو از روز شنبه ۲۱ آبان‌ به مدت سه روز، نهمین مرحله فروش‌های فوق‌العاده خود، ویژه قانون حمایت از جوانی جمعیت را آغاز خواهد کرد. در این طرح، پژو 207i سقف فلزی مجهز به فرمان برقی با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود و مختص آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر است که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از می‌باشند.

در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، ابتدا اولویت با مادرانی خواهد بود که طی دو سال قبل، خودرویی دریافت نکرده باشند. اما چنانچه بازهم تعداد ثبت‌نامی ها با این شرایط، بیشتر از ظرفیت خودروهای قابل عرضه باشد، برنامه قرعه‌کشی روز چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برای انتخاب متقاضیان نهایی برگزار می‌شود.

چنانچه واجد شرایط ثبت‌نام در این طرح فروش خودرو پژو 207i ویژه حمایت از جوانی جمعیت هستید، می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۱ به مدت سه‌روز نسبت به ثبت تقاضای شرکت در قرعه کشی آن در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام نمایید.

فروش فوق العاده پژو 207i ویژه مادران – ۲۱ آبان ۱۴۰۱

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟