بخشنامه فروش کامیون های بنز باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل – ۱۷ آبان ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل بخشنامه جدید فروش کامیون های بنز واگن هود ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ باری و کمپرسی (شاسی) را امروز تا زمان تکمیل ظرفیت، فعال می‌کند.

سه شنبه - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۳
بخشنامه فروش کامیون های بنز باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

فروش نقدی کامیون های بنز واگن هود ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ بصورت شاسی باری و شاسی کمپرسی از صبح امروز، سه‌شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ توسط ایران خودرو دیزل آغاز می‌شود. در این طرح، مبلغ نهایی خودروها بصورت مرحله‌ای، طی دو تا چهار مرحله پرداختی از مشتری دریافت می‌‎شود و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، بستگی به تعداد مراحل پرداخت دارد به این ترتیب که برای ۱۹۲۴، در روش دو مرحله‌ای، موعد تحویل، دی‌ماه ۱۴۰۱ خواهد بود اما در صورت انتخاب روش پرداخت سه و یا چهار مرحله‌ای، خودروهای ثبت‌نامی به ترتیب در بهمن و اسفند ۱۴۰۱ تحویل مشتریان خواهند شد. ۲۶۲۴ های ثبت‌نامی اما در پرداخت دو مرحله‌ای، بهمن و در پرداخت‌های سه یا چهار مرحله‌ای، اسفند ۱۴۰۱ تحویل خواهند شد.

برای این طرح فروش کامیون های بنز واگن هود ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ ایران خودرو دیزل، سود مشارکت لحاظ نشده، اما مشمول سود انصراف ۱۰درصد سالیانه می‎شود و چنانچه خودرو، دیرتر از زمان مقرر تحویل مشتری گردد، جریمه تاخیر ۱۴درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد شد. همانطور که اشاره شد، هم بنز ۱۹۲۴ در این طرح بصورت شاسی باری و شاسی کمپرسی عرضه شده و هم بنز ۲۶۲۴. شرایط فروش هریک از مدل های کامیون بنز۱۹۲۴ به شرح زیر می‌باشد.

در جداول زیر نیز شرایط ثبت‌نام کامیون بنز ۲۶۲۴ در مدل‌های شاسی باری و شاسی کمپرسی را مشاهده می‌فرمایید.

ثبت نام در این طرح فروش کامیون های بنز ایران خودرو دیزل صرفا بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات این شرکت امکان‌پذیر می‌باشد. لازم به ذکر است تنها افراد بالای ۱۸سال ثبت‌نام را خواهد داشت، مشروط بر این که طی یک سال گذشته هیچ یک از محصولات واگن هود و یا کشنده فوتون را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری نکرده باشد. همچنین ضروری است پیش‌پرداخت اولیه نقدی از کارت بانکی مالک قرارداد واریز شود. چک‌های مدت‌دار ودیعه‌ها نیز می‌بایست از حساب جاری مالک قرارداد صادر گردد.

طبق اعلام شرکت، هزینه شماره‌گذاری هر دستگاه بصورت علی‌الحساب، ۶۵۷هزار و ۱۱۵ تومان می‌باشد به همراه هزینه بیمه شخص ثالث در قیمت نهایی خودرو لحاظ شده است. همچنین باتوجه به برنامه‌ریزی برای نصب صندلی‌های جدید بر روی خودروهای مذکور، چنانچه خودروها در زمان تحویل با صندلی‌های جدید تحویل شوند، هزینه مابه‌التفاوت آن از مشتری دریافت خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • فاطمه | 13 آذر 1401 - 15:52

    من چند ماه میخوام ثبت نام کنم اما موفق نشدم