فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل – ۱۱آبان ۱۴۰۱

متقاضیان از روز چهارشنبه ۱۱آبان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در طرح فروش نقدی و اقساطی پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل اقدام نمایند.

دوشنبه - ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل - ۱۱آبان ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل بخشنامه فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس را بصورت نقدی تک‌مرحله‌ای، نقدی چند مرحله‌ای و اقساطی، ویژه میلاد امام حسن عسکری (ع)، اعلام کرد. در این طرح که از روز چهارشنبه یازدهم آبان‌ماه فعال می‌شود، فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل با قیمت قطعی ۱میلیارد و ۱۰۹میلیون و ۲۶۵هزار تومان صورت می‌پذیرد.

فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل - ۱۱آبان ۱۴۰۱

موعد تحویل برای نقدی تک‌مرحله‌ای، دو مرحله‌ای و سه‌مرحله‌ای، به ترتیب آذر، دی و بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است. در روش اقساطی که با بازپرداخت ۱۲ماهه، ۱۸ماهه و یا ۲۴ماهه قابل ثبت‌نام می‌باشد اما موعد تحویل خودروها، ۴۵روزه اعلام شده است. برای این بخشنامه، تنها در صورت خرید نقدی دو یا سه مرحله‌ای، سود مشارکت لحاظ می‌شود که بصورت سالیانه و با نرخ ۱۲درصد محاسبه می‌شود. سود انصراف اما برای تمامی روش‌های فروش لحاظ شده (۱۰درصد سالیانه) و در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، جریمه ۱۴درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

پیکاپ فوتون تونلند نیوفیس ایران خودرو دیزل

آن دسته از متقاضیانی که قصد ثبت‌نام در طرح فروش اقساطی پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل را دارند، می‌بایست مبلغ ۵۵۰میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام به حساب شرکت واریز نمایند. مابقی قیمت تمام‌شده نیز در قالب تسهیلات ۱۲ماهه، ۱۸ماهه و یا ۲۴ماهه تسویه می‌شود. تسهیلات ۱۲ماهه، بصورت بدون بهره بوده، در قالب ۴فقره چک ۳ماهه به مبلغ ۱۳۹میلیون و ۸۱۶هزار تومان تسویه می‌شود. برای تسهیلات ۱۸ و ۲۴ ماهه اما نرخ سود ۱۴ و ۱۸ درصد سالیانه لحاظ شده و اقساط، به ترتیب در قالب شش فقره چک ۳ماهه به مبلغ ۱۰۶میلیون و ۱۳هزار تومان و هشت فقره چک ۳ماهه به مبلغ ۸۶میلیون و ۱۲۹هزار تومان از مشتری دریافت خواهد شد. اولین سررسید چک‌ها در هر سه روش اقساطی، سه ماه بعد از ثبت‌نام می‌باشد.

ثبت نام در این طرح فروش پیکاپ دیزلی فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل تنها بصورت اینترنتی و از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به آدرس زیر امکان‌پذیر می‌باشد.

سایت‌فروش ایران‌خودرودیزل
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟