ثبت نام بیش از ۶ میلیون نفر برای ۱۰ هزار خودرو

در فروش فوق العاده اخیر ایران خودرو، ۶ میلیون و ۲۲ هزار و ۵۱۷ نفر نفر متقاضی ثبت‌نام تنها ۱۰ هزار دستگاه از محصولات این شرکت بوده‌اند!

شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
نتیجه قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

باز هم رکوردی تازه در ثبت نام فروش های فوق العاده ایران خودرو به ثبت رسید. طبق اعلام ایران خودرو، در مرحله سی‌وهفتم فروش‌های فوق العاده این شرکت ۶ میلیون و ۲۲ هزار و ۵۱۷ نفر متقاضی ثبت نام پنج محصول از خانواده پارس و 207i بوده‌اند. این در حالی است که از مجموع ۲۰ هزار خودرو قابل عرضه در این مرحله، ۱۰ هزار دستگاه مختص ثبت‌نام کنندگان عادی بوده است. با این حساب، از هر ۶۰۲ نفر متقاضی، تنها یک نفر قادر به ثبت‌نام نهایی، واریز وجه کامل و انتظار حداقل ۳ ماهه برای تحویل خودرو ثبت‌ن برای تحویل خودرو ثبت‌نامی خواهد بود!

همانطور که اشاره شد، نیمی از ظرفیت خودروهای قابل عرضه در تازه ترین مرحله فروش های فوق العاده ایران خودرو، مختص ثبت نام کنندگان عادی است. نیم دیگر ظرفیت نیز همچون طرح های اخیر، به مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر اختصاص یافته است. نکته جالب‌توجه این است که در این طرح، آمار ثبت‌نام کنندگان در طرح حمایت از جوانی جمعیت نیز نزدیک به دو برابر طرح های پیشین اعلام شده. دقیق تر اگر بخواهیم بگوییم، تعداد مادران ثبت‌نام کننده ۱۹۶ هزار و ۵۵۱ دستگاه اعلام شده. با توجه به اختصاص ۱۰ هزار خودرو برای طرح حمایت از جوانی جمعیت در این بخشنامه، از هر ۱۹ مادر دارای دو فرزند و یا بیشتر، یک نفر قادر به ثبت نام نهایی خواهد بود.

در جداول زیر می‌توانید ظرفیت خودروهای قابل عرضه و تعداد ثبت‌نام کنندگان را به تفکیک نوع خودرو و طرح فروش مشاهده فرمایید. لازم به ذکر است نتیجه قرعه کشی برای ثبت‌نام کنندگان عادی هم اکنون در پروفایل متقاضیان در سایت فروش محصولات ایران خودرو قابل رویت می‌باشد. اسامی برندگان در طرح ویژه مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر نیز پس از استعلام از سازمان ثبت احوال، اطلاع رسانی خواهد شد.

ظرفیت خودروهای قابل عرضه و تعداد متقاضیان ثبت‌نام ویژه ثبت‌نام کنندگان عادی

ظرفیت خودروهای قابل عرضه و تعداد متقاضیان ثبت‌نام ویژه مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟