گزارش گردهمایی کلوپ مرسدس بنز ایران – ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ پیست اتومبیلرانی آزادی محل گردهمایی خودروهای کلاسیک و مدرن Mercedes-Benz به همت کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران بود.

شنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران، روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه با حضور مدلهای کلاسیک، کلاسیک مدرن و مدرن این برند در پیست اتومبیلرانی آزادی برگزار شد. از جمله مدل‌های شرکت کننده در این گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران می‌توان به نسل‌های مختلف C کلاس، E کلاس، S کلاس و CLS کلاس، و همچنین مدل‌های کلاسیک مانند مدل W107، مدل W124، مدل W116، مدل W126 و همچنین W140 اشاره کرد. ضمن اینکه‌ این بار، دو میهمان ویژه‌ یعنی‌ Mercedes-Benz SLS AMG پلاک ملی و البته Mercedes-AMG GTS گذرموقت نیز با حضور خود توجه بسیاری از علاقمندان و بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب کرده بودند و در کل می‌توان گفت که تعداد و تنوع مدل‌های شرکت کننده قابل توجه بود.

اگرچه برنامه‌هایی نظیر گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران، اغلب با هدف دیدار و تبادل نظر میان علاقمندان و مالکان مرسدس-بنز و همچنین انتقال تجارب در خصوص نحوه نگهداری خودروها و توجه به حفظ سلامت ظاهری و فنی آنها برگزار می‌شود اما بعضا در میان خودروهای شرکت کننده مواردی نیز دیده می‌شد که متاسفانه با نگهداری نادرست و یا ایجاد تغییرات غیر اصولی در ظاهر یا بخش‌های فنی خودرو، اصالت و سلامت آن را خدشه‌دار کرده بودند. البته بخشی از این تغییرات مربوط به سلیقه مالک می‌شود و نمی‌توان به طور قطع آنها را نفی یا تایید کرد.

اما موضوعی که در این گردهمایی مورد انتقاد قرار گرفت، بحث مبلغ تعیین شده برای فروش بلیت یعنی رقم ۵۰ هزار تومان بود که موجب‌ نارضایتی بسیاری از بازدیدکنندگان شده بوده بود. لازم به ذکر است که این بلیت فروشی توسط فدراسیون انجام شده بود و ارتباطی با کلوپ مرسدس-بنز نداشت.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از تازه‌های جهان خود، پیگیری اخبار و سوژه‌های خودرویی روز کشورمان و همچنین آگاهی از تازه‌ترین شرایط فروش شرکت‌های خودروساز داخلی، حتما اینستاگرام فارسی‌کار را دنبال کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟