با Honda CMX1100 Rebel آشنا شوید؛

موتورسیکلت جدید هوندا، یک Rebel هزاروصد است!

موتورسیکلت جدید هوندا، Rebel 1100، یک عضو قدرتمند برای خانواده Rebel با قیمت پایه ۹۲۹۹دلار است که دو رنگ متالیک سیاه و سُرخ بوردو عرضه شده.

سه شنبه - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
معرفی موتورسیکلت Honda CMX1100 Rebel

چندین دهه است که هوندا رِبِل به عنوان نامی محبوب در بین موتورسواران آماتور و تازه‌کار شناخته می‌شود. هوندا سال ۲۰۱۷ پلتفرم قدیمی ۲۵۰ را کنار گذاشت و خانواده رِبِل را به مدل‌های جدید ۳۰۰ و ۵۰۰ که هر دو از پلتفرمی مشترک بهره می‌برند، تقسیم کرد. حال این خانواده، پذیرای عضو جدیدی شده که همان طراحی آشنا و نمادین رِبِل را دارد. البته یک تفاوت اساسی وجود دارد آن هم این که موتورسیکلت جدید هوندا از موتور به مراتب حجیم‌تر ۱.۱ لیتری بهره می‌برد.

هوندا ربل ۱۱۰۰ قیمت پایه ۹.۲۹۹ دلاری دارد و در دو رنگ سیاه متالیک و سُرخ بوردو متالیک معرفی شده. موتور بکار رفته در آن نیز نسخه ضعیف‌شده موتوری است که پیش‌تر در افریکا‌توئین نیز استفاده شده یعنی واحد ۱.۰۸۴ سی‌سی جفت‌سیلندر با پیکربندی موازی سیلندرها و زاویه ۲۷۰ درجه میلی‌لنگ.

معرفی موتورسیکلت Honda CMX1100 Rebel

این موتور ۸۷.۱ اسب‌بخاری ساخت هوندا، دارای حالت‌های استاندارد، اسپرت و بارانی بوده، از نوع آب‌خُنک چهارزمانه با ۴ سوپاپ در هر سیلندر است. بیشینه گشتاور تولید آن نیز ۹۸.۴ نیوتن‌متر اعلام شده که از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ عقب منتقل می‌شود. البته امکان سفارش این موتورسیکلت جدید هوندا با گیربکس اتومات که از نوع دوکلاچ است نیز وجود دارد. در این صورت، قیمت تمام‌شده Honda CMX1100 Rebel به ۹.۹۹۹ دلار می‌رسد.

حداکثر سرعت این Rebel جدید هوندا، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است. متوسط مصرف سوخت آن نیز ۴.۸ لیتر اعلام شده است.

2021 Honda CMX1100 Rebel

ربل ۱۱۰۰ با باک پُر از بنزین، در مدل دستی، تنها ۲۲۱ کیلوگرم وزن دارد. با این حساب، این موتورسیکلت جدید هوندا یکی از سبک‌ترین موتورسیکلت‌های هم‌رده خود به حساب می‌آید.

ترکیب این وزن به نسبت، کم، با قدرت بالای موتور ۱.۱ لیتری هوندا مترادف است با مانورپذیری بهتر و چالاکی بیشتر برای Honda CMX1100 Rebel. ترمزهای ضدقفل، رینگ‌های ۱۶ اینچ با تایرهای پهن، کروزکنترل، درگاه شارژ UBS و زین کوتاه (با ارتفاع سواری ۶۹۹ میلیمتر) نیز از جمله امکانات استاندارد هوندا ربل ۱۱۰۰ هستند.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟