ویژه متقاضیان عادی، و طرح مادران اعلام شد؛

فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور، خارج از سامانه یکپارچه – اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط جدید فروش خودرو ریسپکت ۲ بهمن موتور، بدون نیاز به ثبت نام در سامانه یکپارچه، با تحویل هفته اول تیر ماه ۱۴۰۳، اعلام شد.

جمعه - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
ویژه متقاضیان عادی، و طرح مادران اعلام شد؛

بهمن‌موتور قرار است ریسپکت ۲ را از ۱۸ اردیبهشت ماه بصورت خارج از سامانه و از طریق سایت فروش محصولات خود، به فروش برساند. به گزارش خودرودیلی، این طرح فروش بهمن ریسپکت ۲ هم برای مادران مشمول طرح جوانی جمعیت خواهد بود، و هم برای متقاضیان عادی. قیمت مصوب فروش بهمن ریسپکت ۲ در این نوبت، ۱ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۵۶۳هزار تومان اعلام شده و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی، هفته اول تیر ماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، ثبت‌نام در این طرح فروش، نیاز به پیش‌ثبت‌نام و نوبت‌دهی در سامانه یکپارچه نداشته و متقاضیان می‌توانند بصورت مستقیم از طریق سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به خرید نقدی، اقدام کنند. البته تعدادی از محدودیت های خرید خودرو، در این طرح نیز به قوت خود، باقی است.

خودرو قابل عرضهقیمت (تومان)سود انصراف (سالانهجریمه تاخیر (ماهیانه)
ریسپکت تیپ ۲۱.۱۵۷.۵۶۳.۰۰۰۱۷.۵%۲.۵%
رنگ‌های قابل عرضه:
سفید یا مشکی – تریم داخلی مشکی
موعد تحویل: هفته اول تیر ماه ۱۴۰۳
شرایط فروش بهمن ریسپکت ۲ – اردیبهشت ۱۴۰۳

برای مثال، متقاضی نباید در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا، و در ۲۴ ماه گذشته از خودروسازان مونتاژی خرید خودرو داشته باشد. در ضمن، نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشد یا در صورت داشتن پلاک انتظامی فعال، خودرو باید حداقل ۵ سال عمر داشته باشد. داشتن گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی نیز برای متقاضیان شرکت در طرح فروش ریسپکت ۲ بهمن موتور، الزامی است. ذکر این نکته نیز ضروری است که متقاضیان حاضر در لیست انتظار خودروسازان برای تحویل و خرید خودرو، مجاز به شرکت در این طرح فروش خودرو ریسپکت ۲ بهمن موتور نخواهند بود.

خودروهای قابل عرضه در این نوبت، به رنگ سفید و یا مشکی، با تریم داخلی مشکی بوده، مشمول سود انصراف ۱۷.۵ درصد سالیانه می‌شوند. در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به خریداران نیز شرکت ملزم به پرداخت ۲.۵ درصد جریمه تاخیر بصورت ماهانه به مشتری می‌باشد.

طرح فروش خودرو ریسپکت ۲ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت فعال می‌شود و تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت یا تکمیل ظرفیت، متقاضیان فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه بهمن نسبت به خرید این سدان بهمن موتور اقدام کنند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟