شرکت سیبا موتور که به عنوان تولید و عرضه کننده خودروهای تجاری و کار FAW چین در کشورمان به حساب میآید و در حال حاضر، تولیداتی از انواع کامیونت، کامیون باری و کمپرسی، و کامیون کشنده از FAW را در سبد تولیدات خود دارد، قصد کنار گذاشتن پلتفرم ۴۲۰ اسببخاری کامیون های باری، کمپرسی و کشنده خود را دارد و در عوض، تولید و عرضه سری ۴۶۰ اسببخاری این نوع از تولیدات FAW را در دستور کار قرار داده. اولین محصول از سری ۴۶۰ اسببخاری که به بازار عرضه میشود نیز کامیون کشنده FAW J6P-460 خواهد بود. همزمان با اعلام ورود به بازار این محصول، سیبا موتور قیمت نهایی آن برای مصرف کننده را اعلام کرد.
کامیون کشنده تکمحور FAW J6P-460 در حالی با قیمت ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان به عنوان اولین سری از FAW های ۴۶۰ اسبی سیبا موتور به بازار عرضه خواهد شد که در کنار بهرهمندی از پیشرانه قدرتمندتر، در مجموعه امکانات ایمنی و رفاهی نیز این محصول، در رده بالاتری نسبت به کامیون کشنده ۴۲۰ اسببخاری FAW سیبا موتور قرار میگیرد.
در بخش پیشرانه، موتور کماکان ۱۱ لیتر حجم دارد اما قدرت آن به ۴۶۰ اسببخار در دور ۱.۹۰۰ افزایش یافته و حال، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۲.۲۰۰ نیوتنمتر در دور ۱.۳۰۰ را دارد یعنی ۳۰۰ نیوتنمتر بیشتر از سری ۴۲۰ اسببخاری. استاندارد آلایندگی این موتور شش سیلندر توربودیزل نیز از EuroIV-DPF به Euro V-EEV ارتقاء یافته. گیربکس متصل به این پیشرانه نیز اگرچه کماکان از نوع ۱۶ دنده دستیZF است اما وجه تمایز آن نسبت به نمونه بهکار رفته در سری ۴۲۰ اسبی این است که ریتاردر ۵ مرحلهای نیز در قالب آن ارائه میشود.
بحث ترمز کمکی شد، بد نیست بدانید کشنده ۴۶۰ اسبی فاو به سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (EBS)، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز ضطراری هوشمند، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هوشمند مدیریت ترمز کمکی و سیستم حفظ تعادل خودرو در صورت ترکیدن لاستیک نیز در مقایسه با کشنده ۴۲۰ اسبی فاو، مجهز شده و ترمزهای جلو آن، از کاسهای به دیسکی تغییر یافته است. در ضمن، این محصول بصورت استاندارد دارای تاییدیه حمل کالاهای خطرناک میباشد.
در کنار این موارد، باک از تک مخزن ۸۰۰ لیتری به دو مخزن ۵۰۰+۵۰۰ لیتری تغییر یافته و تعلیق کابین که پیشتر، دو بالونی بود، به چهار بالونی ارتقاء یافته. سنسور نور و باران، کولر درجا تعبیه شده در سقف (بهجای سانروف)، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و قابلیت تنظیم در شش جهت که حال، دارای گرمکن و سردکن نیز هست، به همراه مولتیمدیا با نمایشگر بزرگتر از قبل، دیگر تغییرات خوشایندی هستند که در کامیون کشنده FAW J6P-460 به نسبت فاو های ۴۲۰ اسبی شاهد هستیم. و البته، باید به تغییراتی اشاره کنیم که در ظاهر خودرو اعمال شده تا کمی حس و حال امروزیتر به اتاق نسبتا قدیمی این سری بدهد، مثل سهخط شدن جلوپنجره با نشان بزرگتر FAW، بازطراحی سپر جلو و … .
با این ویژگیها و سطح امکانات ایمنی و رفاهی، سیبا موتور قیمت ۴میلیارد و ۶۷میلون تومانی برای کامیون کشنده ۴۶۰ اسببخاری FAW در نظر گرفته و قرار است به زودی عرضه آن به بازار را آغاز کند.
انتهای پیام
سلام راه کاری بهتر برای تمام محصولات دیزلوعرضه انتخاب کنید.لطفا.باتوجه به وضعیت حملونقل.ومحدودیتهای سهمیه سوخت وغیره…..دیگه آنهاییکه دراین کاروزار مجربند ازاین شغلوحرفه گریزان وپشیمانند.
این کامیون در کشور چین با چه قیمتی عرضه میشود افغانستان و چاد هم فاو نمی خرند
اگه ملت ما این حلبی هارو نخرند رو دست شرکتها بی انصاف می ماند مشتری اول و آخر خودشون هستند
سلام دوستان من فعلا دارم با کشنده فاو کار میکنم جدیدترین مدل جفت محور هست یعنی هیچ چیزش بهم جفت جور نیست دسته دنده با صندلی راننده هماهنگ نیس طول فضای صندلی راننده با داشبور خیلی کمه راننده پا درد میگیره ماشین صفر کیلومتر هس هنوز ده هزار تا راه نرفته کابین راننده خیلی تق تق صدا داره پنل بخاری وکولر را یه جایی کار گذاشتن که زانوی راننده میخوره بهش
تو دنیا کشوری مثل ایران را پیدا نمیکنی که اشغال ترین ماشین ها را با چندین برابر قیمت جهانی بندازه به ملتش ،ملتی هم مثل ایرانی پیدا نمیکنی که بابت اشغال های هنوز تولید نشده پول پیش بدهند و از گرانی حمایت کنن ،،تو ای یک دهه قیمت ها انگار که قرن ها گذشته،با تعویض یک چراغ کل کلاس خودرو عوض میشه،😔
سلام معظرط می خوام همی این نظرات مورد تعده شرکت هست
راننده بافاو مثل این است که سوار خره.شدی کمردردوپاه درد وکتف.درداری.طرف.هیچی.حالیش.نیست.توضیح.میده.می.خوادبهش.بگی.خودت.بیابافاوازتبریز یازنجان رانندگی کن بعداین توضیح هارابده
کشوری با چنین تمدن و ثروتی باید از کشورهای آفریقایی که به اصطلاح تحت سیطره و استعمار هستند بدتره و این جای تاسف داره با وجود این همه همه امکانات و نعمت خداد دادی چرا باید آشغالهای چین رو با قیمت سه برابر کامیون روز اروپا بخریم ..جواب سوالش رو پیدا کردین بقیه عمرتون رو زار زار گریه کنید چون کاری ازتون برنمیاد
فقط بایدنخریدتامردم باهم یک دل ویکصدانشوندهیچی درست نمیشه،تواروپاهم اگرمردمشون مثل ماوامیدادن،اوضاعشون آزما بدتربود
سلام
ایزد منان راشاکرهستم که
عربستان کشنده نمیسازد
که یک دوره 1400 ساله
برایمان تکرارشودو…..
سلامباتشکراززحماتبیکرانتانمنپیگیرشدماینکامیونتوچیناشغالمیبرهتوشهرداریقیمتشهماونجاتمامقسطیکمیلیاردایرانیعرضهدارینخودتونبسازیدبدیدبهرانندهتمام
خدالعنتشون کنه
من چند ساله که فاو دارم ازش راضی هستم. بسیار ماشین خوبیه. از موتور پرقدرتش هم بگید تو بد ترین گرما با بار 28تن اصلا گرم نمیکنه. تو سربالایی از اروپاییها جلوتره
بسیار ماشین خوبیه. بعضیهافقط بلدن ایراد الکی بگیرن. والله منکه تا حالا زانوم به پنل کولرش نخورده
معلومه ارواح ننت ،بگو یکی از این کارکنان دزد همین شرکت ها هستم
من چند ساله که فاو دارم ازش راضی هستم. بسیار ماشین خوبیه. از موتور پرقدرتش هم بگید تو بد ترین گرما با بار 28تن اصلا گرم نمیکنه. تو سربالایی از اروپاییها جلوتره
بسیار ماشین خوبیه. بعضیهافقط بلدن ایراد الکی بگیرن. والله منکه تا حالا زانوم به پنل کولرش نخورده
چه رازی یا ناراضی چیزی از دستمون درنمیاد فقط بنالیم تا بمیریم
سلام کیفیت خودرو یک چیز لوازم یدکی یک چیز دیگر لوازم در دسترس نیست قیمت گرون باید خرید اینم تفاوت قیمت این مدل را با بقیه جبران میکند خود دانید
وقتی تمام مرزهابسته باشه وفقط چندمدل چینی توبازار عرضه بشه شما حق انتخاب ندارید همین فاو هم باید خونه وزندگیتو بفروشی تا بشه خرید
اخه چطوری میخواین راننده دربدر زندگیشو بفروشه یکو نیم بده اسم بنویسه بعده چهار ماه اگه سکته نکرده باشه ماشین بگیره فقط فکره دزدی و از جیبه مردم کندن
الان میگن یک و نیم چهارماهه سر موعد که میشه بهونه کسترکی خدا تومن بده گرون شده راننده هم دیگه چیزی نداره بفروشه مجبوره انصراف بده هم زندگیش رفته هم پولش بی ارزش شده زنشم مهرو گزاشته اجرا خدا لعنتشون کنه البته اگه خدایی هست
بخدا کو کار هیچ خبری نیست .ما مستعمره چین هستیم نفت خام میره اینا میاد بابا چند مدل سواری وارد کنید کامیون ظرفیت پره
سلام یه روز مستعمره امریکا بودیم حالا مستعمره چین کدومش بهتره افغانستان از ایران بهتر شد ارزش پولش ماشین سازیش بنال تا بنالیم اش کشک خالته