خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه چه ویژگی‌های دارد؟ + فیلم و عکس

یکی از خودروهایی که در مرحله جدید فروش یکپارچه خودرو های وارداتی ارائه شده، کراس‌اوور GAC GS3 است که توسط راساموتور خاورمیانه به بازار می‌آید.

شنبه - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۶
خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

پیش‌تر گفتیم که راساموتورخاورمیانه قصد دارد در کنار سدان کامپکت امپاو، کراس‌اوور کامپکت امکو را نیز بصورت وارداتی در بازار کشورمان عرضه کند. اما با اضافه شدن نام‌های جدید به سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی، مشخص شد یک محصول سوم از خودروسازی GAC با نام GAC GS3 نیز برای عرضه در بازار کشورمان توسط راساموتور خاورمیانه انتخاب شده است؛ کراس‌اوور کوچکی که در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه، برای متقاضیان واجد شرایط، قابل انتخاب خواهد بود.

خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه از نظر ابعادی، در رده خودروهایی همچون چانگان CS35 پلاس سایپا، و یا MVM X55 Pro مدیران‌خودرو قرار می‌گیرد و قرار است با موتور ۱.۵ لیتری توربو متصل به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ در کشورمان عرضه شود. این موتور ۱۷۰ اسب‌بخاری، توان تولید ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه را دارد و با آن، گَک جی‌اس۳ می‌تواند در۸.۵ ثانیه از حالت سکون تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت، سرعت بگیرد. حداکثر سرعت کراس‌اوور کوچک گَک نیز با این پیشرانه محرک محور جلو (FWD)، ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. گفتنی است متوسط مصرف سوخت این پیشرانه در سیکل ترکیبی، صدی ۶.۸ لیتر می‌باشد.

خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

در کنار پیشرانه پرقدرت (با توجه به ابعاد کوچک)، گَک جی‌اس۳ دارای لیست نسبتا کاملی از امکانات ایمنی و رفاهی نیز هست که از جمله آنها، می‌توان به بهره‌مندی از کروزکنترل هوشمند تطبیقی، سیستم دید ۳۶۰درجه، هشدار احتمال تصادف از روبرو، سیستم تشخیص تابلو های مسیر، رادار کمکی رانندگی در ترافیک، نوربالای هوشمند، محدود کننده سرعت، رادار خط‌خوان به همراه سیستم حفظ خودرو در بین خطوط، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، TPMS، ترمز پارک برقی به همراه اتوهُلد، کنترل پایداری الکترونیک، ABS+EBD، سیستم کنترل آغاز حرکت در شیب به همراه کنترل سرعت در شیب، سنسو نورو باران، و همچنین همیار پارک دوبل اتوماتیک در بخش ایمنی و سامانه های همیار اشاره کرد.

خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

در بخش رفاهی نیز خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه دارای ورود و استارت بدون کلید، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، پوشش چرم فضای داخلی، تهویه اتوماتیک با دریچه های مجزا برای ردیف دوم و فیلتر مخصوص گرد و غبار، آینه های برقی تاشو، صندلی‌های برقی جلو با تنظیم شش جهته برای راننده، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچ، پُشت‌آمپر دیجیتال ۷ اینچ، درب برقی قسمت بار، نویگیشن و سیستم صوتی با شش بلندگو است.

خودرو وارداتی GAC GS3 راساموتور خاورمیانه

در مورد قیمت‌گذاری برای متقاضیان خرید این خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه، هنوز اطلاعاتی ارائه نشده اما GAC GS3 در چین، قیمتی در محدوده ۸۵.۸۰۰ تا ۱۱۸.۸۰۰ یوان دارد، یعنی بین ۱۱.۷۴۵ تا ۱۶.۲۵۰ دلار و آنچه که برای بازار ایران توسط راساموتور خاورمیانه انتخاب شده، تقریبا مجهزترین نمونه این خودرو است. این یعنی اگر مبدا تامین خودرو از چین باشد، خودرو پیش از رسیدن به گمرک، چیزی در حدود ۱۶ هزار دلار قیمت دارد.

انتهای پیام

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟