موشک قدبُلند منصوری با صفرتاصد ۳.۳ ثانیه!

تازه‌ترین پروژه منصوری، یک G63 تیونینگ شده با ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت و صفر تا صد ۳.۳ ثانیه است که هیکلی متناسب با این قدرت بالا نیز دارد.

چهارشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه مرسدس-بنز G63 AMG

منصوری یک نمونه تقویت‌شده و به‌مراتب مخوف‌تر از Mercedes-AMG G63 ارائه کرده که ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد و صفر تا صد را در ۳.۳ ثانیه تخته می‌کند! در این پروژه جدید تیونر معروف ایرانی، قدرت موتور V8 توئین‌توربو مرسدس از ۵۷۷ به ۹۰۰ اسب‌بخار رسیده و بیشینه گشتاور نیز حال عدد ۱.۲۰۰ نیوتن‌متر می‌باشد؛ مقادیری که در کنار صفرتاصد ۳.۳ ثانیه، حداکثر ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به شاسی‌بلند پرهیبت مرسدس می‌دهند.

پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه مرسدس-بنز G63 AMG

با این توان ویرانگر، طبیعی است که نمی‌توان انتظار مصرف سوخت پایین از محصول جدید منصوری داشت. محض اطلاع هم که شده بد نیست بدانید این هیولای خوش‌هیکل، صدی ۱۴.۷ لیتر بنزین می‌سوزاند و در هر کیلومتر، ۳۵۰ گرم CO2 تحویل جو می‌دهد.

پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه مرسدس-بنز G63 AMG

در کنار این کیت تقویت، منصوری کیت بدنه جدیدی نیز برای محصول جدید خود طراحی کرده که ماهیت اسپرتی خودرو را بیشتر تقویت می‌کند، مخصوصا با کاپوت فیبرکربنی با دریچه های متعدد ورود و خروج هوا، جزئیات آیرودینامیک سپرهای جلو و عقب از جنس فیبرکربن، و بالچه‌ای که در انتهای سقف تعبیه شده. حتی محفظه زاپاس از فیرکربن با بافت و رگه‌های منحصربفرد منصوری ساخته شده. رینگ‌ها هم که از نوع ۲۴ اینچ FS.15 هستند، طرح اختصاصی این تیونر خوشنام را دارند. البته آنچه که این پروژه جدید منصوری را خاص‌تر کرده، رنگ بدنه طلایی رنگ اختصاصی و منحصربفردی موسوم به Desert Sand Performance است که در ترکیب با جزئیات فیبرکربنی بدنه و رینگ‌های سیاه رنگ، جلوه متمایزی به Mercedes-AMG G63 داده است.

پروژه تیونینگ جدید منصوری برپایه مرسدس-بنز G63 AMG

گفتنی است همچون دیگر پروژه های لوکس و ویژه منصوری، برای کابین این محصول جدید نیز ترکیب جذابی از چرم و فیبرکربن استفاده شده که حس و حال داخل خودرو را کاملا متفاوت از ظاهر وحشی و ناآرامش کرده!

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟