فروش کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو

فروش کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو با قیمت قطعی ۶میلیارد و ۴۱۶میلیون تومان و موعد تحویل تیرماه توسط کاسپین خودرو آغاز شد.

دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
فروش کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو - فروردین ۱۴۰۲

کاسپین خودرو، نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، اولین بخشنامه فروش کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو را بصورت فروش مرحله‌ای با قیمت قطعی اعلام کرد. در این نوبت فروش، کاسپین خودرو قیمت قطعی کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو را ۶میلیارد و ۴۱۶میلیون تومان در نظر گرفته و موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، تیرماه خواهد بود.

فروش کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو  - فروردین ۱۴۰۲

مشتری جهت ثبت‌نام می‌بایست مبلغ ۴میلیارد تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب کاسپین خودرو فرهنگ واریز کند. باقیمانده قیمت نهایی خودرو هم که برابر است با ۲میلیارد و ۴۱۶میلیون تومان، همزمان با صدور دعوتنامه از مشتری دریافت خواهد شد. گفتنی است خودروهای قابل‌عرضه در این مرحله، همگی به رنگ سفید می‌باشند. گارانتی شرکتی نیز ۲ سال یا حداکثر ۲۰۰ هزار کیلومتر پیمایش اعلام شده است.

جهت ثبت‌نام در طرح فروش کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو می‌توانید بصورت حضوری به دفتر مرکزی فروش کاسپین خودرو واقع در تهران، کیلومتر ۱۷ جاده قدیم (فتح) شرق به غرب، نبش خیابان پنجاه‌وهشتم، پلاک ۵۹۹ و یا نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش کاسپین خودرو در سراسر کشور مراجعه فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن ۴۴۹۲۱۷۹۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو

کامیون کشنده ۴۴ تن تک‌محور دوو با نام ماکسیموس، اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد سال گذشته بود که به عنوان دومین محصول کاسپین خودرو به نمایش عموم درآمد. این محصول دارای موتور V6 توربودیزل ۴۵۰ اسب‌بخاری است که مجهز به اینترکولر بوده، با ۲.۱۰۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به یک گیربکس اتوماتیک شش دنده ساخت ZF با اینتاردر و ریتاردر متصل است. منبع تغذیه این پیشرانه، دو مخزن سوخت با مجموع ظرفیت ۸۰۰ لیتر است و سیستم ترمز خودرو، از نوع پنوماتیکی وبکو با مخزن باد ۱۳۴ لیتری، EBS و ترمز موتور.

کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو

کامیون کشنده دوو با حداکثر وزن مجاز ناخالص ۴۴ تن، دارای وزن بدون بار معادل ۸.۷ تُن بوده، حداکثر وزن مجاز وارد بر محور های جلو و عقب آن به ترتیب ۸.۱ و ۱۳ تن اعلام شده است. تهویه مطبوع با بخاری درجا، صندلی تمام بادی راننده با قابلیت تنظیم اتوماتیک، کابین خواب‌دار، سیستم صوتی، پاورویندوز، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن، سانروف برقی، سنسور نور و سیستم هشدار انحراف از مسیر نیز بخشی از لیست امکانات این محصول را تشکیل می‌دهند.

کامیون کشنده دوو ۴۴ تن تک‌محور کاسپین خودرو

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟