عرضه سدان ریسپکت بهمن موتور در بورس کالا – ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بهمن موتور شرایط عرضه سدان ریسپکت در بورس کالا را اعلام کرد؛ این خودرو با قیمت پایه ۶۴۳میلیون تومان و تحویل ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

چهارشنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
عرضه سدان ریسپکت بهمن موتور در بورس کالا - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بعد از وقفه‌ای که شورای رقابت در عرضه خودرو در بورس کالا ایجاد کرد، از هفته آینده دوباره شاهد عرضه گسترده خودرو در بورس کالا خواهیم بود. یکی از خودروهایی که قرار است هفته آینده در بورس کالا به فروش برسد، سدان جدید ریسپکت است که قرار است به تعداد ۵۰۰ دستگاه (۲۰۰دستگاه مشکی و ۳۰۰دستگاه سفید) عرضه شود. تاریخ عرضه، سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه اعلام شده و موعد تحویل، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود.

در این نوبت عرضه خودرو ریسپکت در بورس کالا، قیمت پایه ۶۴۳میلیون تومان در نظر گرفته شده و پس از کشف قیمت نیز در کنار قیمت نهایی پیشنهادی برنده، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی برنده مشتری و مبلغ ۳۶میلیون و ۱۶۹ هزار تومان به عنوان مالیات و سایر هزینه‌ها بصورت علی‌الحساب از مشتری دریافت خواهد شد. لازم به ذکر است شرط عدم خرید خودروی سواری از شرکت های خودروسازاز ابتدای سال ۱۳۹۸ برای متقاضیان خرید لحاظ خواهد شد.

سدان بهمن موتور ریسپکت

ریسپکت یک سدان کامپکت از تولیدات جدید بهمن موتور است که با امکاناتی نظیر کروزکنترل، دوربین دنده عقب با خطوط راهنمای پویا، سیستم دید ۳۶۰درجه از اطراف، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچ لمسی و قابلیت اتصال به بلوتوث، مکان‌یاب ماهواره‌ای، سیستم صوتی با شش بلندگو، نورپردازی قابل تنظیم فضای داخلی در چند رنگ، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، سانروف، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت، تنظیم دستی صندلی سرنشین کناری جلو در چهار جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های برقی تاشو دارای گرمکن و چراغ‌های LED همراه با دیلایت، سیستم مشایعت و قابلیت روشن شدن بصورت اتوماتیک عرضه می‌شود.

در بخش ایمنی نیز می‌توان به بهره‌مندی بهمن موتور ریسپکت از ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، ترمز پارک برقی، اتوهُلد، کنترل حرکت در سربالایی، ایربگ‌های جلو، جانبی جلو و پرده‌ای، نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها و ورود بدون کلید اشاره کرد. این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۴ اسب‌بخاری که با ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه، به گیربکس CVT با شبیه‌ساز ۹سرعته و قابلیت تعویض دستی متصل است، نیرو می‌گیرد. متوسط مصرف سوخت آن، صدی ۷.۵ لیتر و حداکثر سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

سدان بهمن موتور ریسپکت

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟