همزمان با ابلاغ بخشنامه تکمیل وجه؛

قیمت نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی ۵-درب اعلام شد

متقاضیانی که در فروش فروردین، با پیش پرداخت ۸۵۰میلیون تومان، سوزوکی جیمنی ۵-درب را ثبت‌نام کرده بودند، برای نهایی کردن ثبت‌نام فراخوان شدند.

یکشنبه - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
قیمت نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی ۵-درب

راساموتور خاورمیانه بخشنامه تکمیل وجه طرح فروش سوزوکی جیمنی ۵-درب را ویژه متقاضیانی که فروردین ماه با پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت، برای این SUV کوچک ژاپنی ثبت‌نام کرده‌اند، به نمایندگی های خود ابلاغ کرد.

طبق این بخشنامه فروش، قیمت مصوب و نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی راساموتور خاورمیانه، ۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان نیز از ساعت ۸ صبح امروز (یکشنبه ۲۲ مهر) تا پایان روز پنجشنبه ۲۶ مهر فرصت واریز باقیمانده وجه (برابر با ۱.۷۲۹.۰۰۰.۰۰۰ تومان) و نهایی کردن ثبت‌نام خود را خواهند داشت.

قیمت نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی ۵-درب

ویژگی های فنی سوزوکی جیمنی ۵-درب

مدل ۵-درب سوزوکی جیمنی در مقایسه با نمونه ۳-درب این خودرو، دارای طول بدنه و همچنین فاصله بین دو محور بیشتری است که همین باعث می‌شود فضای کابین بیشتر و کاربردی‌تری در مقایسه با سوزکی جیمنی ۳-درب داشته باشد.

البته از نظر پیشرانه، تفاوتی بین این دو وجود ندارد و محرک هر دو اتاق جیمنی، یک موتور تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری با ۱۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است که به گیربکس اتوماتیک دارای حالت اووردرایو متصل بوده، صدی ۶.۸ لیتر در سیکل ترکیبی بنزین می‎سوزاند.

قیمت نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی ۵-درب

و همچون جیمنی سه درب، مدل ۵-درب سوزوکی جیمنی نیز بر روی شاسی مستقل نردبانی (جدا از اتاق) سوار است که در ترکیب با تعلیق ۳ اتصالی صلب به همراه فنر لول (هم در جلو و هم در عقب)، سیستم دو دیفرانسیل با حالت‌های سبک و سنگین، و البته، زوایای صعود و فرود ۳۶ و ۵۰ درجه و زاویه شکست ۲۴ درجه، قابلیت آفرود بالایی به این SUV کوچک ژاپنی می‌دهد.

در کنار این ویژگی‌های فنی، سوزوکی جیمنی ۵-درب دارای کنترل شروع حرکت در سربالایی، محدود کننده سرعت در شیب و قفل محور های محرک در سطوح لغزنده از طریق ترمز یا همان BRAKE LSD نیز هست که روی هم رفته به تقویت توان حرکتی خودرو، مخصوصا در آفرود، بسیار کمک می‌کنند.

قیمت نهایی سوزوکی جیمنی وارداتی ۵-درب

امکانات سوزوکی جیمنی ۵-درب

همچنین باید به بهره‌مندی سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی راساموتور خاورمیانه از امکانات رفاهی نظیر سیستم شست‌وشوی چراغ های جلو، آینه های جانبی برقی، تهویه اتوماتیک، مولتی‌مدیا هفت اینچ (۹ اینچ بصورت آپشنال)، اتصال بلوتوث و دوربین دنده عقب اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز TPMS، کروزکنترل، ایربگ‌های جلو (جانبی جلو و پرده‌ای بصورت آپشنال)، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، سنسور نور و ترمزهای دیسکی خنک کننده در جلو از جمله امکانات سوزوکی جیمنی ۵-درب وارداتی راساموتور خاورمیانه می‌باشند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟