رونمایی از خودرو مفهومی Exeed E08 در موتورشو پکن؛

MPV لوکس چری با برند اکسید آمد

چری قرار است یک MPV لوکس را تحت برند اکسید در چین و دیگر بازارهای هدف، عرضه کند؛ پیش‌نمایش این خودرو در قالب کانسپت Exeed E08 رونمایی شد.

شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
Exeed E08 Concept - خودرو مفهومی اکسید E08 چری

چری در موتورشو پکن با رونمایی از خودرو مفهومی اکسید E08 از تصمیم خود برای ورود به بازار پرتقاضای MPV های لوکس خبر داد. این محصول آتی که می‌تواند نقش غیر قابل انکاری در توسعه برند اکسید در بازار چین ایفا کند، احتمالا تحت برند اکسلانتیکس در بازارهای صادراتی چری نیز عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است آنچه که در موتورشو پکن به عنوان پیش‌نمایش مینی‌ون لوکس اکسید به نمایش عموم درآمده، رگه هایی از طراحی نسل آتی خودروهای این برند لوکس چری را نیز به تصویر می‌کشد.

Exeed E08 Concept - خودرو مفهومی اکسید E08 چری

البته این را هم باید اشاره کنیم که خودرو مفهومی اکسید E08 با نمونه تولیدی، فاصله بسیاری دارد و در کنار اغراق در طراحی، تناسبات و ابعاد آن نیز در مقایسه با نمونه تولیدی این خودرو، اغراق شده و به مراتب بزرگتر از آن چیزی است که در دنیای واقعیت، خواهد بود.

جهت یادآوری، اکسید برندی است که با آن، چری به عرضه خودروهای پریمیوم و لوکس با سطح تکنولوژی و امکانات بالا روی آورده. این برند و محصولاتش، در کشورمان نیز عرضه می‌شوند اما مدیران خودرو تصمیم گرفته نام اکستریم را برای این برند در بازار کشورمان انتخاب کند.

5 از 2 رای

نظر شما چیست؟