فروش خودرو های کرمان موتور – اسفند ۱۴۰۲

در مرحله جدید فروش خودرو های کرمان موتور، دو محصول j4 و S3 از برند جک، به همراه KMC X5، با قیمت قطعی و تحویل ۹۰ روز کاری عرضه شده اند.

یکشنبه - ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
خودرو جدید KMC X5 - شرایط فروش خودروهای کرمان موتور ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲

مرحله جدید فروش خودرو های کرمان‌موتور از فردا، هفتم اسفند ماه با عرضه سه محصول کی‌ام‌سی X5، جک S3 و جک S4 آغاز می‌شود. موعد تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این نوبت، ۹۰ روز کاری اعلام شده و هر سه خودرو، در رنگ‌های بدنه سفید و مشکی قابل عرضه می‌باشند.

البته با وجود خواب حدودا ۴ ماهه پول مشتریان که در زمان ثبت‌نام، بصورت کامل دریافت می‌شود، نه خبری از سود مشارکت در این طرح است، و نه خبری از سود انصراف. تنها در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، ۳ درصد ماهیانه جریمه تاخیر متوجه شرکت خواهد بود.

قیمت خودرو جک J4 در این عرضه، ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده، عددی که برای جک S3 به ۹۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد. قیمت خودرو KMC X5 نیز ۱میلیارد و ۳۴۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان در نظر گرفته شده است. ثبت‌نام در این نوبت، به روش اینترنتی و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی خواهد بود و به مدت سه روز (هفتم، هشتم و نهم اسفند) ادامه خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید جدول شرایط فروش هر یک از سه محصول جک J4، جک S3 و KMC X5 کرمان موتور، ویژه اسفند ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی را مشاهده فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • کاوه عربانی | 6 اسفند 1402 - 22:00

    باپیش پرداخت ۶۰۰میلیون و اقساط ۶۰الی۷۲ماهه نتنهافروش عالی شرکت خواهد داشت بلکه ملت هم صاحب یک خودرو نسبتا خوب خواهندشد