انتصاب مدیرعامل جدید سایپا دیزل؛ محمدزاده رفت، حسین‌نژاد آمد

سکان هدایت سایپا دیزل که از خرداد ۱۳۹۸ در اختیار محمدحسن محمدزاده بود، طی حكمی از سوی مديرعامل گروه خودروسازی سايپا، به مهدی حسين نژاد رسید.

یکشنبه - ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
انتصاب مدیرعامل جدید سایپا دیزل؛ محمدزاده رفت، حسین‌نژاد آمد

امروز طی حكمی از سوی محمدعلی تيموری مديرعامل گروه خودروسازی سايپا، دكتر مهدی حسين نژاد به عنوان مديرعامل جديد شركت سايپا ديزل منصوب شد.

حسين نژاد كه به جای محمدحسن محمدزاده سكان هدايت اين خودروساز را در دست گرفته است، پيش از اين مديرعامل شركت بن رو از ديگر زيرمجموعه های گروه خودروسازی سايپا بوده و سال ها به عنوان مشاور در وزارت خانه هاي مختلف فعاليت داشته است. همچنين مديرعاملی شركت رادياتورسازی ايران، مدیرعاملی صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و مدیرعاملی صندوق مهر امام رضا (کارآفرینی امید) از دیگر سوابق مدیرعامل جدید سایپا دیزل به حساب می آیند. مدیرعامل جدید شرکت سایپادیزل که سابقه تدریس در دانشگاه تهران را در کارنامه خود دارد، دانش آموخته مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی کسب و کار از دانشگاه تهران است.

افزایش ۳۵ درصدی تولید در سال جاری از دیگر سوابق اجرایی حسین نژاد در دوره مدیرعاملی شرکت بن رو می باشد. گفتنی است، محمدحسن محمدزاده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا به امروز وظیفه مدیرعاملی این خودرو ساز را برعهده داشته است.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟