موتورسیکلت سفری هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گلدوینگ معروف هوندا، یک موتورسیکلت تورینگ با قیمت پایه ۲۵هزار دلار است که یک موتور ۶ سیلندر قابل اتصال به گیربکس دنده‌ای یا اتومات دارد.

پنجشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
موتورسیکلت سفری هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴

برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک موتورسیکلت مناسب برای مسافرت هستند، هوندا گلدوینگ کماکان یکی از گزینه‌هایی است که هم از نظر راحتی سواری، و هم از نظر پارامترهایی نظیر توان عملکردی و کارآیی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها به حساب می‌آید.

این موتورسیکلت تورینگ هوندا در مدل ۲۰۲۴ نیز همچون گذشته، با موتور ۶ سیلندر ۱.۸ لیتری که هم به گیربکس اتوماتیک دو کلاچ قابل اتصال و هم به گیربکس ۶ سرعته دستی، عرضه می‌شود. و برچسب قیمت ۲۴.۷۰۰ دلاری دارد که در مجهزترین تیپ، یعنی Tour Airbag DCT، به ۳۳ هزار دلار می‌رسد.

موتورسیکلت سفری هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴

مجهزترین مدل، در کنار مولتی‌مدیا ۷ اینچ رنگی TFT قرار گرفته در بین گیج‌های آنالوگ دورشمار و کیلومترشمار که دارای رابط کاربری اندروید و iOS و قابلیت اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث است، از نویگیشن، پایش فشار باد تایرها، سیستم ارتباط با خانه HomeLink، سیستم صوتی با اسپیکرهای ۵۵ وات، جعبه بار عقب و جعبه‌های تَرک موتور با مجموع فضای ۱۲۱ لیتر، شیشه بادگیر برقی قابل‌تنظیم، گرمکن زین و اهرم های فرمان، کلید هوشمند، همیار آغاز حرکت در سربالایی، دنده عقب اختصاصی، سیستم توزیع گشتاور هوشمند و چراغ های LED جلو و عقب بهره می‌برد.

موتورسیکلت سفری هوندا گلدوینگ ۲۰۲۴

در کنار اینها باید به بهره‌مندی گلدوینگ از ABS، سیستم تنظیم حالت سواری بین گزینه‌های سفری، اسپرت، بارانی و کم‌مصرف، تعلیق جفت‌جناغی جلو و کروزکنترل اشاره کنیم. در ضمن، یک حالت حرکت آرام به جلو و عقب در مدل های مجهز به گیربکس ۷ سرعته اتومات دو کلاچ وجود دارد که به حالت راه رفتن مشهور است و مخصوصا هنگام پارک کردن گلدوینگ، بسیار به کمک موتورسوار می‌آید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟