لکسوس LC جدید چه تغییراتی کرده؟

لکسوس LC را نه‌تنها باید زیباترین محصول حال حاضر این خودروساز ژاپنی، بلکه یکی از زیباترین خودروهای جدیدی معرفی کرد که امروز می‌توان خرید.

شنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
مدل ۲۰۲۴ لکسوس LC

لکسوس برای مدل ۲۰۲۴، بازنگری‌هایی در کوپه و کانورتیبل زیبای LC اعمال کرده که دلنشین‌ترینِ این تغییرات، اضافه شدن نسخه Ultimate Edition به نمونه های قابل‌عرضه برپایه این خودرو اسپرت ژاپنی است. این نسخه، دارای یک رنگ بدنه اختصاصی بنام سفید هاکوگین است که با الهام از چینی‌های اصیل ژاپنی ساخته شده و در ترکیب با جزئیاتی به رنگ سیاه، شامل بال عقب فیبرکربنی (در اتاق کوپه)، ظاهری متمایز و بسیار شیک به آن می‌دهد. البته غیر از این ترکیب رنگ، لکسوس بر عنصر آیرودینامیک جدیدی در نمای جلو LC Ultimate Edition تاکید دارد که هم از بلند شدن قسمت جلوی بدنه در سرعت های بالا جلوگیری می‌کند و هم جریان هوا در این قسمت را بصورت بهینه‌تر، کنترل می‌کند.

2024 Lexus LC

لکسوس می‌گوید در این نسخه، موتور ۵.۰ لیتری V8 و دیفرانسیل عقب LC را نیز مورد بازنگری قرار داده تا هم طنین بهتری از پیشرانه ۴۷۱ اسب‌بخاری، طنین‌انداز شود و هم پاسخگویی بهتری به فرامین راننده داشته باشد. در فضای داخلی LC Ultimate Edition نیز شاهد نصب یک پلاک اختصاصی بر روی کنسول میانی، درج نشان Limited Edition بر روی پادری ها و پوشش چرم بسیار زیبایی به رنگ آبی کاچی هستیم که مورد آخر بافتی شبیه به زره سامورایی ها دارد.

مدل ۲۰۲۴ لکسوس LC

در کنار اضافه شدن Ultimate Edition به خانواده LC در مدل ۲۰۲۴، لکسوس یک نمایشگر بزرگتر با قُطر ۱۲.۳ اینچ برای سیستم اطلاعات و سرگرمی استفاده کرده که ۸۶ میلیمتر نزدیکتر به راننده، بر روی داشبورد جانمایی شده. در ضمن، دیگر خبری از پد لمسی کنترل سیستم اطلاعات و سرگرمی نیست که در نمونه های ۲۰۲۳ و قبل از آن، روی کنسول میانی قرار داشت و سیستم اطلاعات و سرگرمی از طریق آن کنترل می‌شد. کامل کننده تغییرات در فضای داخلی مدل ۲۰۲۴ لکسوس LC، امکان سفارش این فضا بصورت دو رنگ (آبی-سفید و یا سرخ-سیاه) می‌باشد.

2024 Lexus LC

همچنین باید به بازنگری در سیستم پیشگیری از تصادف LC جدید اشاره کنیم که حال، هم قابلیت تشخیص دوچرخه‌سوار را دارد و هم سرعت خودرو در حالت کروز، در سر پیچ‌ها کمی کاهش می‌دهد تا از خطرات احتمالی، پیشگیری شود. برای تنظیمات سیستم تعلیق، گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و … نیز گزینه های تازه اضافه شده. در ضمن، یک حالت رانندگی جدید با نام Expert به حالت های قابل تنظیم رانندگی اضافه شده که تنظیمات دوستدار دریفت برای فنربندی، پاسخگویی پیشرانه و فرمان اعمال می‌کند.

2024 Lexus LC

لکسوس تولید LC جدید را از ماه می آغاز می‌کند. البته نسخه Ultimate Edition از سپتامبر روی خط تولید لکسوس خواهد رفت. ذکر این نکته ضروری است که تغییرات مذکور، فعلا برای Lexus LC های سفارش بازارهای اروپایی اعلام شده‌اند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟