بخشنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو – اسفند ۱۴۰۱

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه نیمه شعبان با عرضه ۴ محصول از صبح چهارشنبه ۱۷ اسفند آغاز می‌شود؛ واجدین شرایط خرید به روش قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

سه شنبه - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
بخشنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو - اسفند ۱۴۰۱

بخشنامه فروش فوق العاده خودروهای ایران خودرو ویژه نیمه شعبان (اسفند ۱۴۰۱) اعلام شد. پیرو این بخشنامه، قرار است از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ثبت نام در قرعه کشی فروش چهار محصول ایران خودرو که عبارتند از هایما S7 پلاس، هایما S5 توربو اتوماتیک 6AT، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از جوانی جمعیت و دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی آغاز شود. ساز و کار شرکت در این طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، تقریبا مانند طرح های پیشین است، البته با یک تفاوت بزرگ، آن هم این که متقاضیان عادی می‌بایست مبلغی را در حساب وکالتی نزد بانک‌های منتخب، بلوکه کنند.

بخشنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو - اسفند ۱۴۰۱

طبق بخشنامه، دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس، واریز مبلغ ۱۳۰میلیون تومان برای خودروهای سواری و ۴۰۰ میلیون تومان برای خانواده هایما توسط هر متقاضی در حساب وکالتی در یکی از بانک‌های ملی، صادرات، سپه، رفاه، ملت، تجارت، پاسارگاد و یا پارسیان، ضروری است. متقاضیان عادی امروز (سه‌شنبه ۱۶ اسفند) و پنجشنبه ۱۸ اسفند فصرت دارند تا نسبت به افتتاح حساب وكالتی و تكميل موجودی در بانک‌های عامل كه نشانی اينترنتی آنها در بخشنامه نیز آمده است، اقدام فرمايند.

نحوه افتتاح حساب وکالتی بخشنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو - اسفند ۱۴۰۱

در کنار شرط بلوکه کردن وجه مذکور در حساب وکالتی، متقاضیان عادی همچنین می‌بایست دارای سن ۱۸ سال و یا بیشتر بوده، گواهینامه رانندگی حداقل پایه سه داشته باشند. همچنین ثبت‌نام برای آن دسته از متقاضیان عادی، امکان‌پذیر خواهد بود که فاقد پلاک انتظامی فعال بوده، در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا، و یا در ۲۴ ماه گذشته از دیگر خودروسازان داخلی، خودرو خریداری نکرده باشند.

برای مادران شرکت کننده در طرح جوانی جمعیت اما محدودیتی وجود ندارد غیر از این که دارای دو فرزند و یا بیشتر باشند، البته فرزند دوم به بعد می‌بایست متولد ۲۴ آبان ۱۴۰۰ و یا بعد از تاریخ مذکور باشد. همانطور که اشاره شد، این طرح فروش فوق العاده خودروهای ایران خودرو ویژه دارندگان خودروهای فرسوده غیرتاکسی نیز هست.

متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند مهلت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به آدرس esale.ikco.ir در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو شرکت کنند. واجدین شرایط خرید، به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ناشناس | 20 اسفند 1401 - 07:48

    سلام قیمتهاخیلی بالاست کمترش همه دوست ماشین داشته باشن قیمتهاروکمترکنیدتامردم بتونندبخرندوبدون قرعه کشی باشه خیلی خوب انسانهاگذشت داشته باشند

    • ناشناس | 20 اسفند 1401 - 21:43

      متقاضی زیاد و عرضه کم به همین دلیل هر قیمتی هم ایران خودرو اعلام کند مردم به ناچار می‌خرند