پایان معاملات خودرویی ۱۵اسفند بورس کالا با دو محصول سیبا موتور

دو محصول CA3250 و CA4250 که به ترتیب کامیون کمپرسی و کشنده جفت‌محور سیبا موتور از برند FAW هستند، اولین عرضه در بورس کالا را تجربه کردند.

دوشنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
پایان معاملات خودرویی ۱۵اسفند بورس کالا با دو محصول سیبا موتور

فروش گسترده خودروهای تجاری و کار گروه بهمن در بورس کالا که امروز با عرضه شش محصول بهمن دیزل و سیبا موتور به اجرا درآمد، دقایقی پیش با کشف قیمت دو محصول تازه‌وارد سیبا موتور در بورس کالا، یعنی کامیون کشنده نیمه تریلر CA4250 (جفت‌محور) و کامیون کمپرسی 26 تن CA3250 (جفت‌محور) FAW به پایان رسید. در این نوبت 40دستگاه FAW CA3250 و 60دستگاه FAW CA4250 عرضه شد که به ترتیب تحویل 30 اردیبهشت و 30 خرداد 1402 در محل کارخانه، واقع در تبریز می‌باشند.

کامیون کمپرسی جفت محور ۲۶ تن FAW CA3250 سیباموتور در اولین عرضه خود در بورس کالا، با یک رقابت ۵۴.۸۳درصدی، با میانگین قیمت پیشنهادی ۳میلیارد و ۹۰۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان کشف قیمت شد یعنی ۱میلیارد و ۳۸۱میلیون و ۶۰۰هزار تومان بالاتر از قیمت پایه ۲میلیارد و ۵۲۰میلیون تومانی آن. با توجه به این که به مبلغ مذکور، ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده و ۱۰میلیون و ۲۱۲هزار تومان هزینه شماره‌گذاری، بیمه و … نیز اضافه می‌شود، قیمت نهایی فروش کامیون کمپرسی FAW CA3250 سیبا موتور در اولین عرضه، به ۴میلیارد و ۲۶۲میلیون و ۹۵۶هزار تومان رسید.

گفتنی است در این نوبت، برای ۴۰ دستگاه FAW CA3250 قابل عرضه، ۱۱۵ تقاضا به ثبت رسید.

در طرف مقابل، عرضه ۶۰ دستگاه FAW CA4250 که همانطور که اشاره شد، یک کامیون کشنده جفت‌محور نیمه تریلر است، با ۹۲ تقاضای خرید همراه بود که در نهایت، با رقابت ۵۴.۳۴درصدی، میانگین قیمت پیشنهادی ۳میلیارد و ۷۵۰میلیون و ۴۶۷هزار تومان برای آن به ثبت رسید.

با توجه به این که به مبلغ مذکور، باید ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده مشتری و ۱۰میلیون و ۵۱۶هزار تومان به عنوان هزینه شماره‌گذاری، بیمه و … نیز اضافه شود، قیمت نهایی فروش FAW CA4250 سیبا موتور در اولین عرضه در بورس کالا به ۴میلیارد و ۹۸میلیون و ۵۲۵هزار تومان رسید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟