هالک آلمانی-ایرانی؛ برداشت جدید منصوری از BMW X7 را ببینید

منصوری در قالب تازه‌ترین پروژه تیونینگ خود تصمیم گرفته چهره نسل جدید BMW X7 های پیش از فیس‌لیفت را کمی نونَوار تر و به‌روز کند.

سه شنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۰
رتیونینگ جذاب ب ام و ایکس ۷ توسط منصوری

منصوری پروژه تیونینگ جدیدی را آغاز کرده که برپایه تازه‌ترین نسل ب‌ام‌و ایکس ۷ در حال اجراست. تصویر‌سازی های کامپیوتری ارائه شده از این پروژه، که با یک رنگ سبز ارائه شده‌اند، برداشتی وحشی‌تر از بزرگترین ب‌ام‌و شاسی‌بلند را به تصویر می‌کشند؛ برداشتی که هم به واسطه طراحی تهاجمی نمای جلو و عقب، و هم به خاطر بدنه پهن‌پیکر، حس قدرتی‌تری را به X7 داده. البته این پروژه، برپایه نمونه‌های پیش از فیس‌لیفت BMW X7 ارائه شده که مخصوصا با عرضه فیس‌لیفت این خودرو، با ظاهری بسیار مرموز و به‌مراتب مدرن‌تر، گرد کهنگی به رُخشان نشسته. حال با برداشت اسپرتی‌تر و به‌روز شده منصوری، دارندگان نمونه‌های پیش از فیس‌لیفت می‌توانند SUV بزرگ و لوکس خود را نونَوار کنند.

منصوری می‌گوید ۱۱ طرح رینگ متفاوت، با ابعاد دلخواه مشتری برای این پکیج ارائه خواهد کرد اما نمونه ۲۴ اینچ استفاده شده در این تصویرسازی ها که طرح چندین پره دارد نیز بسیار به حال و هوای اسپرتی‌تر ظاهر، می‌آید. برای فضای داخلی هم بسته به سفارش مشتری، ترکیبی از فیبرکربن و چرم و فلز را می‌توان متصور بود؛ چیزی که در محدوده مهارت‌های متخصصین منصوری است.

هنوز اعلام نشده که پروژه مذکور، شامل ارتقاء قدرت نیز می‌شود یا خیر. اما آنچه که از منصوری انتظار می‌رود، ارائه کیت تقویتی است که می‌تواند خروجی پیشرانه را به شکل چشمگیری ارتقاء دهد.

رتیونینگ جذاب ب ام و ایکس ۷ توسط منصوری

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟