خروج دو میلیونمین سری هفت از خط تولید ب‌ام‌و

در یک روز به یاد ماندنی، ب‌ام‌و در سایت تولیدی دینگولفینگ واقع در آلمان، ۴۵ سال پس از عرضه اولین نسل، تولید دو میلیونمین سری هفت را جشن گرفت.

پنجشنبه - ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
خط تولید تازه‌ترین نسل ب‌ام‌و سری ۷ در دینگولفینگ آلمان

ب‌ام‌و خروج دو میلیونمین سری ۷ تولیدی خود در سایت دینگولفینگ آلمان را جشن گرفت. خودرو مذکور، یک دستگاه i7 xDrive60 مشکی با کابینی پوشش یافته با چرم گیاهی به رنگ شرابی است. این مهم در حالی محقق شده است که ب‌ام‌و از دسامبر امسال تولید نسل جدید سری هفت را در نمونه های بنزینی و الکتریکی آغاز کرده و در حال سرعت بخشیدن به روند تولید و تحویل به مشتریان است.

ب‌ام‌و از سال ۱۹۷۷ که اولین نسل سری هفت را معرفی کرد، این سدان لوکس خود را در در سایت تولیدی دینگولفینگ به تولید می‌رساند. آن زمان، سری هفت از یک سری ویژگی منحصربفرد در کلاس خود بهره می‌بُرد مثل فرمان برقی استاندارد، گیربکس اتوماتیک با دو حالت رانندگی قابل تنظیم و کامپیوتر سفری. در دو نسل بعدی، امکاناتی نظیر ABS، سنسور های پارک، نویگیشن، ایربگ ها و … به این سدان لوکس اضافه شد تا به مرور زمان، خودرویی پیشرو در ارائه به‌روز ترین امکانات ایمنی و رفاهی در خودروهای سواری تبدیل شود.

خط تولید تازه‌ترین نسل ب‌ام‌و سری ۷ در دینگولفینگ آلمان

برای آماده‌سازی خط تولید جهت آغاز تولید نسل هفتم سری هفت، ب‌ام‌و بیش از ۳۰۰ میلیون یورو در باواریای جنوبی سرمایه‌گذاری کرده. ب‌ام‌و بار دیگر انقلابی در کلاس خود به پا کرده و حال، پروسه تولیدی تعریف کرده که در آن، خودروها بصورت خودران از خط تولید تا بخشی از کارخانه که بازرسی های نهایی روی خودروها صورت می‌پذیرد، حرکت می‌کنند. و حال، با افتخار می‌گوید که تولید موتور برقی و باتری های ولتاژ بالا را نیز در سایت تولیدی دینگولفینگ برای i7 تولید می‌کند.

سایت تولیدی ب‌ام‌و در باواریا یکی از بیش از ۳۰ سایت تولیدی ب‌ام‌و در سراسر دنیاست که در حال حاضر مونتاژ تولیدات این خودروساز آلمانی در آنها انجام می‌شود. این سایت تولیدی، بزرگترین مجموعه ب‌ام‌و در اروپاست و در کنار i7، سری‌های ۴، ۵، ۶ و ۸ نیز به همراه iX در آن به تولید می‌رسند. تیراژ تولید سالانه سایت نزدیک به ۲۵۰هزار دستگاه می‌باشد.

خط تولید تازه‌ترین نسل ب‌ام‌و سری ۷ در دینگولفینگ آلمان
خط تولید تازه‌ترین نسل ب‌ام‌و سری ۷ در دینگولفینگ آلمان

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟