فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه جایگزینی خودرو های فرسوده

در فروش فوق العاده جدید ایران خودرو که ویژه جایگزینی خودرو های فرسوده است، متقاضیان می‌توانند پژو پارس و یا سورن پلاس دوگانه سوز خریداری کنند.

شنبه - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۳

مرحله جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه جایگزینی خودرو های فرسوده غیر تاکسی از صبح امروز، شنبه ۲۶ آذر با عرضه دو خودرو پژو پارس ELX با موتور XU7p و سورن پلاس دوگانه سوز آغاز می‌شود. در این مرحله که به روش قرعه کشی و تحت نظارت وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اجرا درمی‌آید، تشخیص واجدین شرایط برعهده ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام شده. زمان قرعه کشی آن نیز سی‌ام آذر ماه اعلام شده است.

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه جایگزینی خودرو های فرسوده - ۲۶ الی ۲۸ آذر ۱۴۰۱

برای شرکت در طرح فروش فوق العاده جدید ایران خودرو ویژه جایگزینی خودرو های فرسوده، متقاضی می‌بایست در وهله اول ثبت درخواست اولیه در سایت‌فروش ایران‌خودرو انجام دهد. با تایید ثبت درخواست و ارسال کد پیگیری به مشتری، می‌بایست استعلام و دریافت تاییدیه شرایط خودروهای فرسوده از ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت انجام شود که این پروسه، بصورت آفلاین و حضوری می‌باشد. مرحله بعدی، شرکت در فرآیند قرعه‌کشی است که با مراجعه به سایت‌فروش ایران‌خودرو انجام می‌شود.

در صورت برنده شدن، منتخبین تنها دو ماه فرصت خواهند داشت تا برای اسقاط خودرو خود با مراجعه به مراکز اسقاط مجاز ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور، اقدام نمایند. با تایید اطلاعات و صدور گواهی اسقاط از سوی مراکز اسقاط و تحویل آن به مشتری، می‌بایست اطلاعات خودروی متقاضیان دارای تاییدیه توسط ستاد حمل‌ونقل و مدیریت‌سوخت به راهور ناجا ارسال شود. با پایان این مراحل، پیامکی به منتخبین جهت تکمیل وجه از سوی ایران خودرو ارسال خواهد شد.

بعد از دریافت پیامک مذکور، متقاضی می‌بایست نسبت به تکمیل وجه خودرو ثبت‌نامی به قیمت روز مطابق لیست قیمت ماهانه شرکت اقدام نموده، مدارک خود را به نمایندگی انتخاب شده در هنگام ثبت نام ارائه نماید. لازم به ذکر است آن دسته از متقاضیان ثبت‌نام که ساکن استان های البرز و تهران می‌باشند، جهت پیش ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی و پیش ثبت نام خودروهای فرسوده مراجعه کنند. پس از آن، جهت ثبت‌نام نهایی می‌توانید از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۱ به مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو نسبت مراجعه کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟