جزئیات عرضه ۲هزار پژو ۲۰۷ در بورس کالا – ۲۶ آذر ۱۴۰۱

ایران‌خودرو قرار است ۲۶ آذر تعداد ۲۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک را با تحویل سه‌ماهه در مدل های سقف فلزی و سقف شیشه‌ای در بورس کالا عرضه کند.

پنجشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
جزئیات عرضه ۲هزار پژو ۲۰۷ در بورس کالا - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ تعداد ۲ هزار دستگاه از پژو ۲۰۷ های تولیدی ایران خودرو در قالب هشتیمن مرحله عرضه محصولات این شرکت در بورس کالا، روی تابلوی عرضه خواهند رفت. در این مرحله، ۷۰۰ دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک سفید سقف شیشه ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۵۰۰ دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس سقف شیشه ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۵۰۰ دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک سفید سقف فلزی با قیمت پایه ۳۷۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ۳۰۰ دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس سقف فلزی با قیمت پایه ۳۷۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. موعد تحویل خودروهای قابل عرضه نیز ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

جزئیات عرضه ۲هزار پژو ۲۰۷ در بورس کالا - ۲۶ آذر ۱۴۰۱

در این عرضه پژو ۲۰۷ ایران خودرو در بورس کالا که از طریق کارگزاری بانک تجارت صورت می‌پذیرد، درصد پیش‌پرداخت سفارش خرید، ۲۵درصد قیمت پایه خودرو قابل‌عرضه اعلام شده که می‌بایست در حساب وکالتی مشتری نزد کارگزاری موجود باشد. خودروهای قابل عرضه، مشمول ۳ سال گارانتی یا ۶۰هزار کیلومتر پیمایش می‌باشند و مشتری موظف است حداکثر ظرف مدت ۵ ماه از تحویل خودرو (یا پیمایش حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر) برای سرویس اولیه به نمایندگی های شرکت مراجعه کند. در غیر این صورت، گارانتی خودرو لغو خواهد شد.

هر کد ملی در این مرحله مجاز به ثبت سفارش برای تنها یک خودرو خواهد بود و آن دسته از افرادی که در عرضه های پیشین، موفق به خرید خودرو شده اند، امکان ثبت سفارش را نخواهند داشت. لازم به ذکر است بر روی قیمت نهایی برنده، مبلغ ۴میلیون و ۳۷۱هزار و ۳۱۰ تومان به عنوان هزینه بیمه، شماره‌گذاری و هزینه‌های ثابت اضافه می‌شود. در کنار آن، مشتری ملزم به پرداخت هزینه‌ای به عنوان مالیات و عوارض قانونی نیز می‌باشد که برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک معادل ۱۲درصد قیمت نهایی فروش و برای پژو ۲۰۷ دنده‌ای معادل پرداخت ۱۳درصد قیمت نهایی فروش لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات