پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا – ۱۷ آذر ۱۴۰۱

در پیش فروش جدید سایپا که از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه ۱۷ آذر آغاز می‌شود، ساینا S دوگانه سوز به همراه شاهین، ساینا S اتوماتیک و سایپا ۱۵۱ عرضه شده.

سه شنبه - ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

بخشنامه پیش‌فروش محصولات سایپا با موعد تحویل اردیبهشت الی مهر ۱۴۰۲ اعلام شد. در این طرح که از ۱۰ صبح پنجشنبه ۱۷ آذر آغاز می‌شود، خودروهای شاهین G، ساینا S اتوماتیک، ساینا S دوگانه‌سوز و سایپا ۱۵۱ عرضه شده و امکان ثبت‎نام، هم برای متقاضیان عادی و هم برای مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ۱۴۰۰ یا بعد از این تاریخ می‌باشند، وجود دارد. لازم به ذکر است مبلغ دریافتی به عنوان پیش‌پرداخت، بصورت علی‌الحساب بوده و قیمت خودروهای قابل‌عرضه در این طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بصورت روز و در هنگام تحویل خودرو محاسبه خواهد شد.

پیش‌فروش یک‌ساله محصولات سایپا - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

ثبت‌نام در طرح حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت، به مدت سه روز ادامه خواهد داشت اما برای متقاضیان عادی، امکان ثبت‌نام تنها تا زمان تکمیل ظرفیت خودروها وجود دارد. لازم به ذکر است این طرح، بدون قرعه کشی و محدودیت های آن به اجرا درمی‌آید و غیر از الزام داشتن گواهینامه حداقل پایه سه رانندگی، محدودیتی برای متقاضیان عادی ثبت نام وجود ندارد. در ضمن، به هر کُد ملی در این طرح تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است با وجود خواب دست‌کم پنج ماهه وجه واریزی توسط مشتری، نه سود مشارکت برای این بخشنامه پیش فروش محصولات سایپا لحاظ شده و نه سود انصراف. البته در صورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان، جریمه تاخیر ۱۲درصد سالیانه متوجه شرکت خواهد بود.

جهت ثبت نام در این طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌بایست از تاریخ ذکر شده به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟