فروش بدون قرعه کشی سایپا کوییک معمولی و آر – ۱۲ آذر ۱۴۰۱

در مرحله جدید فروش های فوق العاده خودرو های سایپا، کوییک در دو مدل معمولی و دو رنگ (R) با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه قابل عرضه می‌باشد.

پنجشنبه - ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
فروش بدون قرعه کشی سایپا کوییک معمولی و آر - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

سایت فروش محصولات سایپا از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ با عرضه دو محصول کوییک معمولی و کوییک R (دو رنگ) بصورت فوق العاده و بدون قرعه کشی، پذیرای متقاضیان خرید خودرو های این شرکت خواهد بود. در این عرضه که بصورت مستقیم و بدون قرعه کشی به اجرا درمی‌آید، کوییک معمولی با رنگ سفید و قیمت ۱۶۸میلیون و ۲۴۲هزار تومان عرضه می‌شود. فروش سایپا کوییک R با گیربکس معمولی نیز با قیمت ۱۷۸میلیون و ۱۸۸هزار تومان خواهد بود، آن هم با گستره رنگ‌بندی قابل سفارش برای این خودرو شامل سفید-قرمز، مشکی-قرمز، سفید-مشکی، نقره‌ای-مشکی و کرم-مشکی.

در این نوبت، برای متقاضیان عادی، امکان خرید تنها تا زمان تکمیل ظرفیت خودروها خواهد بود اما آن دسته از مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم به بعد آنها، متولد ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ یا بعد از این تاریخ است، می‌توانند به مدت ۷ روز در پیش ثبت‌نام خودرو مد نظر، شرکت کنند. برای طرح حمایت از جوانی جمعیت، محدودیتی برای ثبت‌نام کنندگان لحاظ نشده اما برای متقاضیان عادی، الزام داشتن گواهینامه حداقل پایه سوم لحاظ شده و این که طی ۱۸ ماه گذشته در فروش های فوق العاده سایپا کوییک صدور فاکتور نداشته باشند. اما محدودیت ثبت‌نام برای دارندگان پلاک انتظامی فعال از این طرح فروش فوق العاده سایپا نیز حذف شده است.

همچون طرح های پیشین فروش خودرو توسط خودروسازان بزرگ داخلی، مشتری می‌بایست پس از کارکرد ۱۰۰۰کیلومتر و حداکثر ۵ماه از تاریخ تحویل خودرو برای انجام سرویس اولیه به نمایندگی های گروه سایپا مراجعه فرمایند. در غیر این صورت، گارانتی خودروها ابطال خواهد شد. متقاضیان جهت ثبت‌نام در این مرحله از فروش های فوق العاده خودرو های سایپا کوییک (معمولی و دو رنگ)، می‌بایست از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۱۲ آذر به سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه فرمایند.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟