جزئیات عرضه خودروهای کرمان موتور در بورس کالا – ۲۸ آبان

کرمان موتور شنبه هفته آینده ۳۰۰ دستگاه از سه محصول جک J4، جک S5 و کی ام سی T8 را در بورس کالا به عاملیت کارگزاری کارآمد عرضه خواهد کرد.

پنجشنبه - ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
جزئیات عرضه خودروهای کرمان موتور در بورس کالا - ۲۸ آبان

در ادامه فرآیند عرضه خودرو در بورس کالا، کرمان موتور شنبه مورخ ۲۸ آبان، سه محصول خود را در دو رنگ سفید و مشکی با عاملیت کارگزاری کارآمد در بورس کالا عرضه می کند. مهلت ثبت سفارش این محصولات کرمان‌موتور از ساعت ۸:۱۵ روز شنبه، ۲۸ آبان بوده و میزان پیش دریافت خرید به میزان ۲۵درصد است. در این نوبت، جک J4، جک S5 و کی ام سی T8 سه خودرویی هستند که در دو رنگ و به تعداد ۳۰۰دستگاه بورس کالا عرضه خواهند شد. موعد تحویل اعلامی برای این گروه از عرضه ۱۳ دی سال جاری است. مطابق سایر عرضه ها نیز در این مرحله هم هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

در این عرضه، کرمان‌موتور قیمت پایه خودرو کی ام سی T8را ۸۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته؛ نیمی از ظرفیت عرضه (۵۰دستگاه) به رنگ سفید و نیم دیگر، مشکی رنگ خواهد بود. علاوه بر ۱۲ درصد قیمت معامله شده شامل ۹درصد مالیات و عوارض ارزش افروده و ۳درصد مالیات و عوارض شماره گذاری، خریداران این خودرو ۴ میلیون و ۲۶ هزار تومان بابت سایر هزینه‌های جانبی شامل هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت مشخصات خودرو، پست سند مالکیت، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری و هزینه بیمه شخص ثالث پرداخت خواهند کرد.

جک S5 با قیمت پایه ۸۸۳ میلیون تومان عرضه خواهد شد و از ظرفیت ۱۰۰دستگاهی قابل‌عرضه، ۵۰ دستگاه سفید رنگ و ۵۰دستگاه مشکی خواهد بود. هزینه جانبی در این خودرو نیز علاوه بر ۱۲درصد قیمت معامله شده، ۴میلیون و ۱۱۸هزار تومان خواهد بود. جک J4 نیز با قیمت پایه ۴۷۲میلیونی و در ظرفیت ۱۰۰دستگاه عرضه می شود و همانند دو خودرو دیگر نیمی از ظرفیت در نظر گرفته شده مشکی و بقیه سفید خواهد بود. خریداران این خودرو نیز علاوه بر ۱۲درصد قیمت معامله شده ملزم به پرداخت ۴میلیون و ۱۱۸هزار تومان هزینه جانبی خواهند بود..

اطلاعات تکمیلی در جدول زیر به پیوست آورده شده است.

خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه اصل مبلغ معامله شده در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور به آدرس به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کنند.

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟