فروش فوق العاده سایپا با تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه – ۱۱ آبان ۱۴۰۱

از صبح فردا بخشنامه فروش شش محصول سایپا با تحویل ۳۰ یا ۹۰ روزه فعال می‌شود؛ این طرح به روش قرعه کشی نبوده و محدودیتهای ثبت‌نام از آن حذف شده.

سه شنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
فروش فوق العاده سایپا با تحویل ۳۰ و ۹۰ روزه - ۱۱ آبان ۱۴۰۱

بخشنامه آبان ماه فروش فوق العاده محصولات سایپا اعلام شد. در این طرح فروش محصولات سایپا که از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۱ فعال می‌شود، سه محصول شاهین G، کوییک R با گیربکس اتوماتیک و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک که متقاضی به مراتب کمتری دارند، با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه عرضه شده‌اند. برای خودروهای ۱۵۱ تیپ SE با موتور M13، کوییک R با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی اما موعد تحویل، ۹۰روزه خواهد بود. گفتنی است غیر از کوییکR که با تنوع رنگ قابل‌عرضه است، امکان ثبت نام دیگر خودروها تنها با رنگ بدنه سفید وجود دارد.

در این طرح فروش فوق العاده سایپا، محدودیت عدم امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال، حذف شده اما برای آن دسته از خریدارانی که متقاضی ثبت‌نام خودرو کوییک می‌باشند، در صورتی امکان خرید خواهند داشت که طی ۱۸ ماه گذشته از ایران خودرو و یا سایپا خودرو خریداری نکرده باشند. لازم به ذکر است این محدودیت، برای خریداران خودروهای شاهین و یا ۱۵۱ لحاظ نمی‌گردد.

ذکر این نکته نیز ضروری است که این طرح فروش، بصورت قرعه‌کشی نبوده و مبلغ خودرو می‌بایست در هنگام ثبت‌نام، پرداخت گردد. جزئیات قیمتی خودروهای قابل عرضه به همراه رنگ‌های قابل سفارش و موعد تحویل هریک را می‌توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید. این طرح‌فروش تا زمان تکمیل ظرفیت خودروهای قابل‌عرضه، فعال خواهد بود. جهت ثبت نام می‌بایست به سایت فروش محصولات سایپا مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟