اعلام بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۱

ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده ۴محصول ایران خودرو با موعد تحویل ۳ماهه، ویژه مهر ۱۴۰۱ از امروز آغاز شده و به مدت ۴روز ادامه خواهد داشت.

سه شنبه - ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
اعلام بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو مهر ۱۴۰۱

بخشنامه جدید فروش فوق العاده خودروهای ایران خودرو، ویژه مهر ماه ۱۴۰۱ اعلام شد. طبق این بخشنامه که از امروز (سه‌شنبه ۱۲ مهر) فعال شده، متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز برای شرکت در قرعه کشی فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو ویژه مهر ماه ۱۴۰۱ که عبارتند از سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ثبت نام نمایند. همانطور که پیش‌تر نیز گفته‌ بودیم، ساز و کار عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص وزارت صمت دیگر حذف شده و مقاضیان ثبت‌نام در طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مهر ماه ۱۴۰۱ می‌بایست به سایت‌فروش محصولات این شرکت مراجعه فرمایند.

در این طرح، مقاضیان نهایی به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد و محدودیت های عرضه به این روش، کماکان به قوت خود باقی هستند. این یعنی متقاضیان می‌بایست دارای گواهینامه حداقل پایه ۳ بوده، فاقد پلاک انتظامی فعال باشند. در ضمن، آن دسته از افرادی که طی ۴۸ماه گذشته از ایران خودرو یا سایپا خودرو ثبت نام کرده یا تحویل گرفته اند، واجد شرایط ثبت نام نیستند. ذکر این نکته ضروری است که به هر کُد ملی، تنها یک خودرو تخصیص می‌یابد و امکان انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث، حتی بصورت وکالتی، وجود ندارد.

در کنار این محدودیت‌ها، خریداران نهایی می‌بایست ظرف مدت 5ماه از تحویل نسبت به مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه اقدام نمایند و در هنگام مراجعه، خودروها می‌بایست حداقل ۱۰۰۰کیلومتر کارکرد داشته باشند. در غیر این صورت، گارانتی ابطال خواهد شد. در این بخشنامه، تحویل خودروهای ثبت‌نامی، ۳ماهه اعلام شده و درصورت تاخیر در تحویل، جریمه ۳۶درصد سالیانه (۳درصد ماهانه) بصورت روزشمار متوجه شرکت خواهد بود. سود مشارکت و یا انصراف اما برای طرح لحاظ نشده.

با کلیک بر روی دکمه زیر می‌توانید به سایت‌فروش محصولات ایران‌خودرو منتقل شده، نسبت به ثبت‌نام، اقدام نمایید.

سایت‌فروش ایران‌خودرو
اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟