عرضه کامیون FAW سیبا موتور در بورس کالا – ۱۲ مهر ۱۴۰۱

اولین حضور محصولات سیبا موتور در بورس کالا، ۱۲مهر با عرضه ۳۵دستگاه کامیون کشنده FAW CA4180 با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان محقق می‌شود.

جمعه - ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰

روز دوشنبه ۱۲مهرماه ۱۴۰۱ عرضه کامیون کشنده FAW CA4180 در بورس کالا رقم خواهد خورد. این رویداد اولین تجربه عرضه خودروی تجاری در بورس کالا خواهد بود که به همت شرکت سیبا موتور انجام خواهد گرفت و خرید و فروش این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار خواهد بود. متقاضیان می‌بایست در سامانه سجام احراز هویت شده باشند و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام کرده باشند. خریداران این خودروها تا ۱۱مهر فرصت دارند تا قیمت مورد نظر خود را اعلام کنند. البته ۲۰درصد قیمت پایه در حسابی وکالتی تا پایان روز ۱۲مهر مسدود خواهند ماند و پس از پایان معاملات، در صورت عدم موفقیت در خرید خودرو، این مبلغ آزاد خواهد شد.

کامیون کشنده تک‌محور FAW CA4180 سیبا موتور با قیمت پایه ۲میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان روی تابلوی عرضه بورس کالا می‌رود. در این روش متقاضیان بایستی قیمت پیشنهادی خود را در سامانه‌ شفاف بورس کالا ثبت کنند و سپس در یک بازار شفاف سازمان بورس به کسانی که بالاترین قیمت را اعلام کرده‌‍‌اند، محصولات تعلق خواهد گرفت. سیبا موتور موعد تحویل این خودروها را دو ماهه اعلام کرده است.

محرک کامیون کشنده FAW CA4180 سیباموتور، یک موتور ۶ سیلندر خطی توربودیزل ۲۴ سوپاپ است که با ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت، توان تولید ۱.۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در دورهای ۱.۱۰۰ تا ۱.۹۰۰ را دارد. گیربکس متصل به این موتور، از نوع ۱۶ دنده دستی ZF است. ترمزهای جلو و عقب کاسه‌ای از نوع پنوماتیک با ABS+ASR، ترمز اگزوز و ترمز موتور به همراه ترمز پارک دستی با قابلیت فعال‌سازی سیلندر ترمز عقب نیز مجموعه ترمز را در این کامیون‌کشنده تک محور سیباموتور تشکیل می‌دهند.

گفتنی است تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه بخاری درجا، مولتی مدیا با نمایشگر ۶.۲ اینچ لمسی، رادیو، رهیاب، اتصال بلوتوث و درگاه USB/SD، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، کروزکنترل، تاخوگراف، کامپیوتر سفری، صندلی بادی راننده، دو فضای خواب و یخچال همراه از جمله امکانات این کامیون‌کشنده تک‌محور سیباموتور می‌باشند. جهت انتقال به سایت بورس کالای ایران و کسب اطلاعات بیشتر، کافی است بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


سایت بورس کالای ایران

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟