جزئیات عرضه سایپا شاهین در بورس کالا

سایپا تعداد ۲۰۰ دستگاه شاهین در رنگ‌های سفید و مشکی را با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان از روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور در بورس کالا عرضه می‌کند.

شنبه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
سایپا شاهین

براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، عرضه خودروی شاهین گروه خودرویی سایپا در بورس کالا تأیید شد و براساس آن، ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین با قیمت پایه هر خودرو ۳۰۴ میلیون تومان در روز سه‌شنبه بیست‌ودوم شهریورماه در بورس کالا عرضه می‌شود. تاریخ تحویل خودروی شاهین بیست‌وسوم مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

در توضیح مشخصات این محصول آمده که محل تحویل خودرو، نمایندگی‌های فروش شرکت به انتخاب مشتری است. خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد مالیات نقل و انتقال و دو درصد مالیات شماره گذاری برچسب انرژی (بر مبنای قیمت نهایی) و همچنین مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۴۶۵ ریال به ازای هر خودرو شامل بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال و خدمات مرتبط با شماره گذاری و پلاک به مبلغ ۳ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال هستند.

در این اطلاعیه عرضه خودرو سایپا شاهین در بورس کالا اشاره شده انتخاب نمایندگی و امکان تعیین رنگ خودرو (سفید یا مشکی) بدون هزینه در مرحله تکمیل وجه برای مشتری فراهم شده است.

شاهین یک سدان در رده خودروهای B-سگمنت است که با طول بدنه ۴.۴۴۶ میلیمتر، بر روی دو محور به فاصله ۲.۶۵۰ میلیمتری از یکدیگر سوار است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو که در اصل همان موتور M15 توربوشارژ شده سایپاست، ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن‌متر گشتاور بیشینه می‌گیرد و به گیربکس ۵ سرعته دستی متصل است. گفتنی است این موتور استاندارد آلایندگی یورو۵ دارد.

از جمله امکانات این سدان کوچک سایپا باید به سانروف، ورود و استارت بدون کلید، مولتی‌مدیا با نمایشگر ۷ اینچ، دوربین دنده عقب، کنترلگرهای چندمنظوره روی غربیلک فرمان، پوشش چرم صندلی‌ها، تهویه اتوماتیک، کنترل فشار باد تایرها، چراغ‌های اتوماتیک با دیلایت و مشایعت، صندلی‌های جلو با تنظیم دستی ۶ حرکته برای راننده و ۴ حرکته برای سرنشین کناری، ایربگ های جلو، آینه‌های برقی تاشو، مکان‌یاب، ABS+EBD و کامپیوتر سفری اشاره کنیم.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات