تویوتا پرادو سیاه مات معرفی شد

تویوتا به تازگی یک نسخه جدید از پرادو در ژاپن عرضه کرده که سیاه مات نام دارد و متناسب با همین نام از جزئیات تزئینی سیاه مات بهره می‌برد.

سه شنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
نسخه سیاه مات تویوتا پرادو ۲۰۲۲

اینطور که از شواهد و قراین پیداست، تویوتا حالا حالا ها قرار نیست از پرادو دست بکشد. این خودروساز ژاپنی سال گذشته و پیش از رونمایی رسمی از نسل جدید لندکروزر بود که نسخه هفتاد سالگی برپایه پرادو عرضه کرد و حال، یک نسخه دیگر برپایه آن عرضه کرده که سیاه مات نام دارد و مختص بازار ژاپن است.

نسخه سیاه مات تویوتا پرادو تفاوتی از نظر فنی با دیگر مدل‌های این SUV خوشنام ندارد، اما از نظر ظاهری کمی به جذابیت‌های ذاتی آن می‌افزاید. برای مثال بخش های مختلف بدنه، از جمله جلوپنجره و جزئیات آن، قاب مه‌شکن ها، قاب آینه‌های جانبی، ریل‌های باربند سقف و ابرویی چراغ‌های جلو به رنگ سیاه مات هستند و همین رنگ برای رینگ‌های شش پره ۱۸ اینچ آلومینیومی آن انتخاب شده است. این نسخه از Toyota Prado هم با رنگ بدنه سیاه قابل سفارش خواهد بود و هم با رنگ بدنه سفید. حدود قیمت آن نیز در بازار ژاپن بین ۳۲.۶۶۲ تا ۳۸.۷۳۹ دلار اعلام شده است.

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، این نسخه تغییر فنی به نسبت پرادو های استاندارد نداشته و این یعنی با همان موتورهای ۲.۸ لیتری دیزل ۲۰۱ اسب‌بخار و یا ۲.۷ لیتری بنزینی ۱۶۳ اسب‌بخاری قابل سفارش خواهد بود. گیربکس متصل به این پیشرانه‌ها از نوع شش سرعته اتوماتیک بوده، بصورت استاندارد محرک هر چهار چرخ است.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟