معرفی پیکاپ آمیکو آرتیستون؛ شورولت فِیک به ایران رسید

پیکاپ جدید آمیکو با نام آرتیستون که اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودرو تهران تجربه کرد، به واسطه چهره‌اش به سیلورادو چینی مشهور است.

شنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
پیکاپ جدید آمیکو آرتیستون

یکی از محصولاتی که آمیکو ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش گذاشت، پیکاپی با نام آرتیستون بود که حتی در خود چین نیز از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ به شورولت سیلورادو چینی شهرت یافت. دلیل آن هم چهره‌ای است که بدون شک با الگو قرار دادن طراحی نسل قبل شورولت سیلورادو برای آن طراحی شده.

این خودرو که از تولیدات هوانگای بوده و با نام گاو وحشی یا کُد N7 نیز در بازار چین عرضه شده، دارای ساختار و اتاق مشترک با آمیکو آسنا (هوانگای N2) است. حتی مجموعه محرکه آن نیز مشابه مجموعه‌ای است که پیش‌تر در قالب آمیکو آسنا اتوماتیک دیده‌ایم یعنی موتور ۲.۴ لیتری ۲۱۵ اسب بخاری که با ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک متصل است.

از نظر امکانات نیز این خودرو، مشابه آمیکو آسنا اتوماتیک بوده، از کروزکنترل، مولتی‌مدیا با نمایشگر لمسی، GPS، دوربین دنده عقب، چراغ های جلو اتوماتیک با حسگر نور و دیلایت، آینه های تاشو برقی، ABS+EBD، کنترل پایداری الکترونیک، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب و دو ایربگ بهره می‌برد.

هنوز در مورد زمان عرضه به بازار، لیست دقیق امکانات ایمنی و رفاهی، و همچنین قیمت‌گذاری آن اطلاعاتی در دست نیست اما قطعا با قیمت بالاتر از آمیکو آسنا اتوماتیک عرضه خواهد شد و بعید نیست قیمت شرکتی نزدیک به ۱.۳ میلیارد تومان داشته باشد.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟