فروش اقساطی KMC T8 کرمان موتور ویژه خرداد ۱۴۰۱

در این طرح فروش اقساطی، قیمت قطعی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور ۹۱۷ میلیون تومان اعلام شده و بازپرداخت اقساط می‌تواند ۱۸ ماهه و یا ۳۰ ماهه باشد.

سه شنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
فروش اقساطی KMC T8 کرمان موتور ویژه خرداد ۱۴۰۱

کرمان موتور از اول خرداد ماه فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 را با موعد تحویل ۹۰ روز کاری آغاز کرده است. در این طرح فروش اقساطی که ثبت نام در آن تا ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت، بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸ و ۳۰ ماهه خواهد بود. برای بازپرداخت ۱۸ ماهه، وجه پیش‌پرداخت برای ثبت نام در طرح فروش اقساطی KMC T8 معادل ۴۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده. وجه پیش‌پرداخت برای بازپرداخت ۳۰ ماهه نیز ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت قطعی خودرو در این بخشنامه، ۹۱۷ میلیون تومان اعلام شده. در صورت تاخیر در تحویل خودرو نیز شرکت موظف به پرداخت ۳ درصد جریمه تاخیر ماهیانه خواهد بود.

پیشرانه و امکانات پیکاپ KMC T8

پیکاپ KMC T8 با موتور ۲.۰ لیتری توربو ۱۷۰ اسب‌بخاری که با ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور، به گیربکس شش سرعته دستی متصل است، در ایران عرضه می‌شود. و متناسب با این پیشرانه به نسبت قدرتمند، دارای ژستی تنومند نیز هست که همین، جذابیت بیشتر به پیکاپ جدید کرمان‌موتور می‌دهد. در بخش ایمنی، شاهد بهره‌مندی از ترمزهای چهارچرخ دیسکی، ABS+EBD، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم کنترل پایداری الکترونیک، همیار آغاز حرکت در سربالایی، سیستم کنترل هرزگردی، ایربگ‌های جلو، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب در این محصول کرمان موتور هستیم.

امکانات رفاهی آن نیز به همین ترتیب در سطح بسیار خوبی برای یک پیکاپ در این ابعاد قرار دارد. مواردی همچون ورود و استارت بدون کلید، دی‌لایت، چراغ‌های اتوماتیک جلو، آینه‌های جانبی برقی با گرمکن، فرمان هیدرولیک به همراه کلیدهای کنترلگر چندمنظوره، سیستم صوتی با شش بلندگو، گرمکن شیشه عقب، سیستم تهویه مطبوع دستی، رکاب جانبی، پوشش چرمی کابین و رینگ‌های آلومینیومی ‌T8 را به یکی از مجهزترین پیکاپ‌های تولید داخل تبدیل می‌کند.

نحوه ثبت نام در فروش اقساطی KMC T8

جهت ثبت‌نام در طرح فروش اقساطی پیکاپ KMC T8 کافی است به نزدیک ترین نمایندگی مجاز کرمان موتور در سطح کشور مراجعه فرمایید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای آگاهی از شرایط فروش جدید خودروسازان اینستاگرام FarsiCar را دنبال کنید.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات