سفر خلاقانه برای توسعه برند و محصولات اکودا؛

پروژه همکاری ECODA E7 آغاز شد: تحلیل مدیرعامل از روند های آینده

با پروژه همکاری ECODA E7، اکودا از کاربران دعوت می‌کند تا به عنوان شرکت‌کننده و همچنین، بهره‌بردار در توسعه این برند و محصول سهیم باشند.

سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۸
پروژه همکاری ECODA E7 آغاز شد: تحلیل مدیرعامل از روند های آینده

در تاریخ ۴ سپتامبر، اکودا فعالیت جهانی جذب نیرو برای پروژه همکاری ECODA E7 را آغاز کرد و از نخبگان خلاق سراسر جهان دعوت کرد تا در این رویداد فناوری که تجلی گر رویاها و شور و اشتیاق ‌است، شرکت کنند. در ادامه، ECODA برنامه‌ای از پخش‌های زنده جهانی را برگزار خواهد کرد که در آن، شاون ژو، مدیرعامل بین المللی ECODA، به تفسیر عمیق بینش‌های نوآورانه و فعالیت‌های همکاری مرتبط با این جذب، خواهد پرداخت و به‌طور رسمی این سفر خلاقانه را آغاز خواهد کرد.

از زمان تأسیس برند، ECODA اساس فلسفه همکاری با کاربران را پیش گرفته است. شاون ژو معتقد است که “نوآوری واقعی از طریق پیوند فرهنگ‌های گوناگون و متنوع شکل می‌گیرد”. یک محصول عالی نه تنها از دیدگاه برند، بلکه از طریق خرد جمعی، ایده‌ها، اشتیاق و خلاقیت کاربران ساخته و متولد می‌شود. این یک سفر مشترک از همکاری است که در آن کاربران نقش کلیدی و حیاتی در شکل‌گیری و تکامل محصول ایفا می کنند.

پروژه همکاری ECODA E7 آغاز شد: تحلیل مدیرعامل از روند های آینده

از طریق پروژه همکاری ECODA E7، اکودا از تمامی کاربران دعوت می‌کند تا هم به عنوان شرکت‌کننده و هم به عنوان بهره‌بردار در این فرآیند همکاری داشته باشند. ۷۰۰ مشاور همکاری محصول که از سراسر جهان جذب شده‌اند، ایده‌های خلاقانه و دیدگاه های منحصر به فرد خود را در طراحی و توسعه آینده ECODA E7 گنجانده و در شکل‌گیری چشم‌انداز جدید سفر، سهیم خواهند شد.

اکودا به‌طور مداوم در تلاش است تا نیازهای واقعی کاربران را شناسایی کرده و نقشه راه آینده حمل و نقل را بازطراحی کند و پیوند های عمیق تری بین برند و جامعه خود ایجاد نماید.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟