۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود؛

استقبال گسترده خودرویی ها از هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان

با حضور تعداد قابل‌توجهی از خودروسازان و واردکنندگان خودرو، نمایشگاه خودرو اصفهان ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۳، هجدهمین دور برگزاری را تجربه خواهد کرد.

دوشنبه - ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
ام‌جی جی‌تی وارداتی فردا موتورز - استقبال گسترده خودرویی ها از هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان

هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان که در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد در مسیر تکرار رکورد سال ۱۴۰۲ قرار دارد. طبق پیش‌بینی از حضور شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو، انتظار می‌رود تا شاهد برگزاری یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو تا پیش از نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۳ در این شهر باشیم.

به گزارش خودرودیلی، هر چند در شش ماهه نخست سال جاری، تقویم نمایشگاه خودرو روزهای خلوتی را سپری کرد اما با آغاز پاییز شاهد رونق دوباره در برگزاری نمایشگاه‌های خودرو هستیم.

نمایشگاه خودرو مشهد در روزهای پایانی شهریورماه با استقبال بیشتر شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو برگزار شد و بعد از مدت‌ها، بازدیدکنندگان توانستند شاهد برگزاری نمایشگاهی در حدواندازه استاندارد باشند. خوشبختانه این مسیر همچنان ادامه دارد و در آبان ماه سال جاری نیز نمایشگاه خودرو اصفهان برای هجدهمین بار برگزار خواهد شد.

پوستر هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان - استقبال گسترده خودرویی ها از هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان

استان اصفهان به دلیل موقعیت استراتژیک و جایگاه این استان در گردشگری، همواره از استان‌هایی بوده که بازدیدکنندگان زیادی را در صنعت نمایشگاهی ثبت کرده است. موقعیت استراتژیک استان اصفهان، آزاد شدن واردات و ورود خودروهای وارداتی به بازار که تنوع زیادی نیز دارد، موجب شده تا هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان تبدیل به یکی از نمایشگاه‌های اصلی خودرو کشور در کنار شیراز، تهران و مشهد شود.

براساس پیش‌بینی و مذاکرات انجام شده، بیشتر خودروسازان و واردکنندگان خودرو که در نمایشگاه مشهد حاضر بودند، راهی اصفهان خواهند شد تا محصولات تولیدی و وارداتی خود را برای علاقمندان و صنعتگران به نمایش بگذارند.

استان اصفهان که ششمین استان پهناور ایران است به عنوان یکی از مسیرهای ترانزیتی کشور شناخته می‌شود و به همین دلیل همواره شاهد استقبال از حضور خودروهای کار و تجاری در کنار خودروهای سواری در این نمایشگاه بودیم. امسال نیز انتظار می‌رود همین روند دوباره تکرار شود و خودروسازان سنگین کشور حضور پررنگی در این نمایشگاه داشته باشند.

هجدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

5 از 1 رای

نظر شما چیست؟