نسخه هایبرید سوبا M4 فرداموتورز در راه بازار + تصاویر

سوبا M۴ فرداموتورز در مدل هایبرید، به لطف ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربو با یک موتور الکتریکی، هم توان بیشتری دارد و هم سوخت کمتری مصرف می‌کند.

جمعه - ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
نسخه هیبریدی سوبا M4 فرداموتورز در راه بازار ایران است

شرکت فرداموتورز که تولید سوبا M4، لوکس ترین خودرو مونتاژی در ایران، را از ماه‌ها پیش آغاز کرده، عرضه نسخه هایبرید این خودرو را نیز در دستور کار قرار داده است. بنابر تصاویر انتشار یافته، نمونه هایی از سوبا M4 هایبرید احتمالا جهت تست و بررسی وارد کشور شده اند.

سوبا M4‌ که با برخورداری از طیف وسیعی از امکانات و آپشن هایی که در کمتر خودرویی در بازار ایران دیده شده، خیلی زود توجه رسانه ها و مشتریان خودروهای لوکس را به خود جلب کرد، حال در نسخه هایبرید جهت افزایش قوای محرکه، از یک پیشرانه برقی در کنار پیشرانه بنزینی استفاده خواهد کرد.

نسخه هیبریدی سوبا M4 فرداموتورز در راه بازار ایران است

پیش‌بینی می شود از پیشرانه بنزینی نوع ۱.۵ لیتری توربو با توان ۱۶۷ اسب بخار و پیشرانه الکتریکی با توان ۷۴ اسب‌بخار در Suba M4 هایبرید استفاده شود. این موضوع در افزایش شتاب و کاهش مصرف سوخت این خودرو تغییرات چشمگیری را موجب خواهد شد که در کنار امکانات ایمنی، رفاهی، رادارها و تجهیزات کمک راننده، این خودرو را در سطح بالاتری نسبت به رقبا قرار خواهد داد.

حال باید منتظر ماند و دید برنامه فرداموتورز برای عرضه سوبا M4 هایبرید به بازار چیست و شاهد چه تغییرات احتمالی دیگری در این خودرو خواهیم بود.

نسخه هیبریدی سوبا M4 فرداموتورز در راه بازار ایران است

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • سياوش | 23 تیر 1402 - 21:18

    عوض اين اشغال هاي خوش خط و خال چيني چرا نميرن سروقت منتاژ خودرو هاي ژاپني و كرده اي
    اگه قبلا ماكسيما و دوو بود پس باز هم ميتونه باشه
    فقط فعل خواستن خدمت به مردم بايد صرف شود