کامیونت فورس و کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل باز هم فروش نرفت!

۵۰ دستگاه از مجموع ۱۲۰ کامیونت فورس و کامیون کشنده امپاور BD500 قابل عرضه در بورس کالا در روز یکشنبه ۲۸ خرداد به کارخانه برگشت خورد!

دوشنبه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴
کامیونت فورس و کامیون کشنده امپاور بهمن دیزل باز هم فروش نرفت!

در ادامه استقبال سرد از عرضه‌های بورسی خودرو، از مجموع ۱۲۰ کامیونت فورس ۶ تن و کامیون کشنده امپاور ارائه شده در بورس کالا توسط بهمن دیزل، تنها ۵۴ دستگاه به فروش رفت، آن هم با قیمت پایه کارخانه! در این عرضه، قیمت پایه کامیونت فورس ۶ تن، ۱میلیارد و ۴۳۷میلیون تومان و قیمت پایه امپاور، ۴میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان بود.

لازم به ذکر است در این نوبت، از مجموع ۶۶ کامیونت فورس ۶ تن و کامیون کشنده امپاوری که در عرضه اصلی، به فروش نرسیدند، ۱۶ دستگاه بصورت مچینگ و پس از پایان عرضه، با قیمت پایه کارخانه به متقاضیان خرید، واگذار شدند. و این یعنی پایان عرضه ۲۸ خرداد در حالی برای تجاری‌های پیش‌تر، محبوب بهمن‌دیزل رقم خورد که برای ۵۰ دستگاه از خودروهای قابل عرضه، هیچ ثبت سفارشی صورت نگرفت.

به نظر می‌آید با سنگین‌تر شدن رکود بازار خودروهای تجاری و کار، که البته افزایش چشمگیر قیمت شرکتی خودروها برای سال ۱۴۰۲ نیز در آن، بی‌تاثیر نبوده، باعث شده عرضه های بورسی انواع کامیون و کامیونت، دیگر با آن تب‌وتاب و استقبال های گرم سال گذشته، همراه نباشد. در واقع به نظر می‌آید پایان ماه عسل خودرویی ها در بورس، فرا رسیده. حداقل نتیجه عرضه های اخیر خودروهای تجاری و کار بهمن دیزل در بورس کالا، گواه این ادعاست.

انتهای پیام

اولین نفر امتیاز دهید

نظر شما چیست؟

دیگر نظرات

  • ممد | 30 خرداد 1402 - 20:54

    اگه کسی استتقبال نکن مشتری نداشته باشه قیمت میاد پایین .